قهرمانی «سما» در رقابت های فوتسال فرهنگیان علی آباد کتول+ تصاویر

تیم مدرسه سما در رقابت های فوتسال فرهنگیان شهرستان علی آباد کتول به عنوان قهرمانی دست یافت. 

به گزارش زرین نامه؛ رقابت های فوتسال فرهنگیان که با شرکت 9 تیم در سالن ورزشی نشاط این شهرستان برگزار شد، با قهرمانی تیم مدرسه سما به پایان رسید.

در بازی پایانی تیم های مدارس سما و شاهد به دیدار هم رفتند که 2 تیم در وقت قانونی به تساوی 1-1 دست یافتند و تیم مدرسه سما موفق شد در ضربات پنالتی تیم حریف را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

در بازی رده بندی نیز تیم های دبیرستان امام خمینی (ره) و آیت الله طالقانی به مصاف هم رفتند که تیم دبیرستان امام خمینی (ره) موفق شد با کسب برتری 7 بر 1 در مقابل رقیب، عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.

محمد علی اصلانی کارشناس مسئول آموزشگاه های شهرستان علی آباد کتول در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها تزریق روحیه نشاط بین فرهنگیان و توسعه ورزش در سطح مدارس و جامعه است.

وی اظهار کرد: امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد. در این بین یکی از عواملی که در سلامت انسان ها تاثیرگذار است، ورزش است.

اصلانی افزود: در واقع با ورزش می توان جلوی بسیاری از ناهنجاری ها و اختلالات روانی و جسمی را گرفت.

حبیب جباری مسئول فنی مسابقات فوتسال فرهنگیان نیز در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: رقابت های فوتسال امسال با شرکت 9 تیم و 90 نفر از فرهنگیان در سالن نشاط این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: نور علی علمشاهی از تیم مدیریت آموزش و پرورش با 13 گل از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان آقای گل مسابقات، جواد حاجیبگلو از تیم دبیرستان امام خمینی (ره)، به عنوان فنی ترین بازیکن، محمود سالاری از تیم دبیرستان امام خمینی (ذه) به عنوان بازیکن اخلاق و تیم دبیرستان آیت الله طالقانی نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شدند.

در پایان این رقابت ها نیز از نفرات تیم های برتر با اهدای لوح سپاس و کاپ قهرمانی تقدیر شد.

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/ 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه