ماهواره ای که سر می برد از غیرت

زرین نامه: متاهل بودن مجوز شرعي براي دنبال كردن سريال هاي مبتذل در ماهواره نيست.

متاسفانه حذف صحنه هاي مبتذل از سريالهايي كه پيامي جز ترويج خيانت و بي بندباري ندارد موجب كاهش حساسيت خانواده ها نسبت به كنترل بچه هاي خود نسبت به دنبال كردن اين سريالهاي مسموم شده است و گاها به صورت خانوادگي اين سريال ها را دنبال مي كنند.

غافل از اين كه اثرات مخرب اين فيلها به مراتب بيشتر و عميق تر است.

استفاده از لباس هاي شيک و متنوع كه عموما مورد علاقه جوانان و خصوصا بانوان است در كنار دكوراسيون شيک كه ما را به ياد زندگي شاهان پيش از انقلاب اسلامي ايران مي اندازد موجب جذابيت بيشتر اين سريالها شده است.

در گذشته سريال هايي كه براي به انحراف كشيدن جوانان عزيزمان ساخته مي شد همراه با صحنه هاي مبتذل و موسيقي غير مجاز و .. بود و همين امر موجب حساسيت شديد خانواده هاي مسلمان مي شد و به شدت نسبت به ورود اين فيلمها به حريم خانوادگي خود واكنش نشان مي دادند.

ولي امروزه در شبكه هاي فارسي زبان با جايگزين كردن پيامهاي غير اخلاقي و در راس آن خيانت با صحنه هاي سكس كار بسيار خطرناک تري را آغاز كرده اند و مستقيما ريشه خانواده را هدف قرار داده اند.

قتل دختر 18 ساله در نوكنده به خاطر خيانت فقط يک نمونه كوچک از اثرات مخرب اين سريال هاست.

متاهل بودن هرگز مجوز شرعي براي دنبال كردن سريالهاي غير مجاز نيست

شايد شما هم با اين مورد برخورد كرده باشيد وقتي برخي از خانواده هشدار داده مي شود ، مي گويند ما متاهل هستيم و با خيال راحت نگاه مي كنيم هيچ مشكلي پيش نمي آيد اين مجرد ها هستند كه بايد كنترل شوند.

غافل از اين كه ديدن صحنه هاي حرام براي مجرد و متاهل يك حكم دارد: حرام است و شرعا مجاز نيست و در ثاني منحرف شدن فرد متاهل بسيار زيانبارتر ومخربتر است.

مسئولين نسبت به هوشيار كردن مردم بيشتر تلاش كنند

اغماز كردن چاره كار نيست همان طور كه در برنامه هاي تلوزيوني راجع به مواد مخدر و اثرات آن هشدار داده مي شود و نمونه هاي عيني به مردم نشان داده مي شود در مورد فيلمها مخرب ماهواره هم بايد وارد عمل شد.

جايگزين كردن ضد ارزشها با ارزشها خطرناک ترين كار فرهنگي است كه توسط اين سريالهاي ماهواره اي ديده مي شود.

همزاد پنداري با شخصيتهاي اين فيلمها كه با پيام ترويج خيانت به كرات در حال پخش است به مرور موجب از بين رفتن اعتماد بين زوجهاي جوان و به انحراف كشيدن جوانان مي شود.

شريفه قرباني

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه