مسابقات جام نوروز صادق آباد گالیکش پایان یافت

زرین نامه: مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و والیبال جام نوروز در روستای صادق آباد شهرستان گالیکش با حضور بخشدار و جمعی از مسولین محلی بخش لوه این شهرستان در سالن ورزشی شهدای این روستا به پایان رسید.

به گزارش زرین نامه؛ بهروز تمکی مسئول برگزاری مسابقات و عضو کمیته فوتبال صادق آباد ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار گلستان ما در گالیکش گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز بخش لوه شهرستان گالیکش در روستای صادق آباد از تاریخ 7 فروردین تا امروز 15 فروزدین در سالن ورزشی شهدای صادق آباد در جریان بود و به اتمام رسید.

تمکی افزود: این مسابقات با شرکت تیمهای ( چلسی صادق آباد، آرش صادق آباد، رویال صادق آباد، شهید حسین زاده لوه، ترجنلی، تنگراه، شهید حمزه آق قمیش و شایلان چقر بش قارداش ) در دو گروه 4 تیمی برگزار گردید.

تمکی خاطر نشان کرد: این مسابقات ابتدا در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار شد، از هر گروه دو تیم به دور حذفی راه یافتند، در نهایت تیمهای شهید حسین زاده لوه و ترجنلی به دیدار پایانی راه یافتند و تیم شهید حسین زاده لوه به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد: تیمهای ترجنلی و آرش صادق آباد نیز به مقام دوم و سوم این مسابقات دست یافتند، تیم اخلاق آرش صادق آباد معرفی شد، و بهترین بازیکن این مسابقات بهروز سعدی از تیم ترجنلی برگزیده شد.

تمکی تصریح کرد: در پایان این مسابقات به تیمها و نفرات برتر ضمن اهداء لوح تقدیر، به تیم اول مبلغ 250 هزار تومان، تیم دوم مبلغ 100 هزار تومان و تیم سوم مبلغ 50 هزار تومان جوایز نقدی اهداء گردید.

تمکی در خصوص هدف از برگزاری این بازیها گفت: این دوره از مسابقات با هدف گردهم آوری جوانان، ورزشکاران و علاقه مندان ورزش در بخش لوه و ایجاد روحیه شاد و بانشاط در بین آنان بود.

وی تأکید کرد: از ابتدای این مسابقات اخلاق و انضباط فردی و تیمی سرلوحه کار تیمها و بازیکنان قرار داشت.

لازم به ذکر است مسابقات والیبال جام نوروز نیز در این سالن برگزار شد.

یعقوب قمی تمک مسئول برگزاری مسابقات والیبال گفت: مسابقات والیبال جام نوروز با حضور 6 تیم ( بخشداری لوه، دهیاری آق قمیش، ترجنلی، کرنگ کفتر، شایلان چقر بش قارداش و تنگراه ) بصورت دوره ای برگزار شد و در پایان تیم کرنگ کفتر به عنوان قهرمان و تیم ترجنلی به عنوان نایب قهرمان این مسابقات معرفی شدند.

قمی تمک افزود: به تیم اول مسابقات والیبال مبلغ 150 هزار تومان و تیم دوم مبلغ 100 هزار تومان به همراه لوح تقدیر اهداء شد.