قلعه‌نویی تماشاگر بازی پرسپولیس

زرین نامه: تمرین تیم فوتبال استقلال زیر بارش باران و در غیاب دو بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش زرین نامه، تیم استقلال اولین تمرین خود را پس از بازگشت از کشور عربستان از ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار کرد.

از آنجا که محل تمرین آبی‌پوشان تغییر کرده بود باز هم طرفداران و البته خبرنگاران برای ورود به مجموعه ورزشی آزادی دچار مشکلاتی شدند که البته با وساطت سرمربی و تماس های سرپرست تیم استقلال این موضوع حل شد.

*فرهاد مجیدی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر استقلال را در سفر به عربستان همراهی نکرده بود امروز بدون مشکل و پا به پای دیگر بازیکنان در برنامه‌های گروهی شرکت کرد. وی قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با دکتر نوروزی که در محل تمرین حاضر شده بود صحبت کرد.

*مجتبی جباری، مهدی رحمتی و حسن اشجاری سه بازیکن غایب تمرین امروز استقلال بودند.

*امیرقلعه‌نویی با لباس شخصی در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد.

*وی پس از دقایقی صحبت با بازیکنان تیم استقلال راهی رختکن شده و نظاره‌گر بازی پرسپولیس و داماش بود.

*خسرو حیدری با اندکی تأخیر به محل تمرین آبی‌پوشان رسید. این بازیکن هم مقابل در استادیوم آزادی برای ورود با مشکلاتی مواجه شد و ظاهراً او را نشناختند که پس از چندین تماس وارد مجموعه آزادی شد.

* ۱۰ نفر از طرفداران تیم استقلال زیر باران نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل الهلال عربستان بازی کرده بودند بعد از گذشت دقایقی راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان با وجود بارش باران در قالب دو گروه به برنامه‌های مفرح پرداختند.

*تمرینات تیم استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان مجدداً از فردا پیگیری خواهد شد و بازیکنان از ساعت ۱۷ به آماده‌سازی خود خواهند پرداخت./افکارنیوز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه