آخرین خیانت !!!

زرین نامه: آخر فيلم زن به شوهرش مي‌گويد اين مدتي که با پسر غريبه رابطه داشتم تازه معني خوشبختي را درک کردم و از اين رابطه‌ام پشيمان نيستم!

به گزارش زرین نامه به نقل از پایگاه خبری انصار حزب الله، هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت هم ولایتی نوشت:

۱- حيف بوده دولت احمدي‌نژاد و وزارت ارشاد و سازمان سينمايي آن خيانت‌ها و جنايت هاي خود را ناتمام بگذارند!

دولتي که محور سياست هاي سينمايي‌اش حمايت از خيانت‌هاي خانوادگي و ترويج روابط زنان شوهردار با پسران غريبه و نامحرم بوده و دفاع از گلشيفته‌ها و اصغر فرهادي‌ها و نادرها و سيمين‌ها وجهه همت و اولويت اول فرهنگي‌اش به شمار مي‌رود!

۲- اکران فيلم « برف روي کاج » آخرين حلقه از پازل ترويج فساد دولت احمدي‌نژاد بود!

اصلا قابل تصور نبود که اين دولت در آخرين لحظه‌هاي حياتش يک حال اساسي به خيانت‌ آميز ترين فيلم تاريخ سينماي ايران ندهد!

اگر اين فيلم اکران نمي‌شد آن وقت احمدي‌نژاد، شمقدري و حسيني (وزير ارشاد) تا آخر عمر شرمنده و سر افکنده جريان فاسد حاکم بر سينماي ايران بودند و خود را نمي‌بخشيدند!

۳- اصلا مدال اکران چنين فيلمي زيبنده کارنامه فرهنگ دولت احمدي‌نژاد است! مدالي که حتي دولت خاتمي هم افتخار دستيابي به‌آن را پيدا نکرد!

۴- جهت اطلاع شما داستان فيلم از اين قرار است که مردي مي‌رود و با دختري رفيق مي‌شود و زن آن مرد هم با پسري جوان رابطه پيدا مي‌کند و جزئيات دوستي و رابطه زن شوهر دار با پسر غريبه در فيلم به صورتي مثبت به نمايش در مي‌آيد و آخر فيلم زن به شوهرش مي‌گويد اين مدتي که با پسر غريبه رابطه داشتم تازه معني خوشبختي را درک کردم و از اين رابطه‌ام پشيمان نيستم !

۵- باور کنيد زمان شاه گور به گور شده هم چنين فيلمي اجازه نمايش پيدا نمي‌کرد ( و نکرده! ) فيلمي که به زنان و دختران مملکت آموزش مي‌دهد که رابطه با مرد غريبه در عين داشتن شوهر خيلي خوب و خوشمزه و با حال مي‌باشد !

۶ - با اين توصيفات قبول داريد که حيف مي‌شد اگر چنين فيلمي در دوران احمدي‌نژاد به نمايش در نمي‌آمد؟

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه