نسل سوم و چهارم انقلاب پرچمداران حركت هاي جهادي در كشور هستند

زرین نامه: رئيس سازمان بسيج سازندگي در مراسم اختتاميه جشنواره دانشجويي جهادي هجرت گفت: بسیج دانشجویی خط شکن و گسترش دهنده حرکت های جهادی در کنار دیگر اقشار است.

به گزارش زرین نامه به نقل از سایت سازمان بسيج سازندگي؛ اختتاميه جشنواره دانشجويي حركت هاي جهادي هجرت همزمان با هفدهم ارديبهشت، سال روز تشكيل سازمان بسيج سازندگي با حضور سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سردار خراساني رئيس سازمان بسيج سازندگي، اكبريان معاون وزير ورزش و جوانان، دارا مديركل فرهنگي وزارت علوم، سيدرضا نيري مشاور وزير بهداشت، رحيم پور ازغدي عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، خانواده مرحوم والي و جمعي از دانشجويان جهادگر برگزار شد.

در اين مراسم سردار نقدي با بيان اينكه در سال جاري گرايش گروه هاي جهادي بايد مطابق با حال و هواي حماسه اقتصادي باشد، افزود: كشور ما يك كارگاه بزرگ سازندگي است كه در سراسر آن فعاليت در عرصه هاي مختلف در جريان است و براي رسيدن به جامعه آرماني بايد روح جهادي بر كشور حاكم شود.

در بخش ديگري از اين مراسم سردار خراساني، رئيس سازمان بسيج سازندگي از بسيج دانشجويي، با عنوان خط شكن حركات جهادي در كشور ياد كرد و افزود: حركات جهادي دانشجويي بسيار در الگوسازي مؤثر است و فرهنگ جهادي نيز امروز به ادبيات جديدي تبديل شده است كه در جشنواره دانشجويي در بخش هاي مختلف شعر، طنز و فيلم پژوهش نمود يافته است.

وي با اشاره به عزيمت 3 هزار گروه جهادي به مناطق محروم كشور در سالهاي اخير مي گويد: اين اردوها با رويكرد فرهنگي-سازندگي برگزار شدند و شركت كنندگان در اين اردوها با عملكرد خلاقانه خود، مبدع فرهنگ و ادبيات جديدي شدند كه بسيج سازندگي با برگزاري جشنواره هجرت در صدد ثبت آن ها بر آمد.

خراساني با بيان اينكه جشنواره هاي ملي و استاني هجرت با هدف ثبت آثار جهادگران در زمينه هاي مختلف برگزار شده است افزود: دومين جشنواره فرهنگي-سازندگي جهادي هجرت با استقبال چشمگير جهادگران و با محوريت دانشجويي برگزار شد كه تمامي اقشار اعم از طلاب، دانش آموزان، دانشجويان و ... نيز در آن شركت داشتند.

وي همچنين با اشاره استقبال گسترده جوانان از حركت هاي جهادي در كشور گفت: خوشبختانه در سالهاي اخير نسل سوم و چهارم انقلاب اقبال خوبي نسبت به حركت هاي جهادي نشان دادند و از همين رو مي توان آن ها را پرچمدار حركت هاي جهادي در كشور دانست.

رئيس سازمان بسيج سازندگي ادامه داد: با تصويب بحث اردوهاي هجرت در دولت، امروزه صدها عرصه فعاليت جهادي فراهم است و سعي كرديم هرساله با ارائه طرح هاي متنوع، فضاي نشاط را در اين عرصه ها ايجاد كنيم تا زمينه جذب جوانان فراهم شود و در بحث كمك به دولت نيز در سال جاري الگوسازي در حوزه اقتصاد مقاومتي را در اولويت كار داريم.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه