عجیب‌ترین دلیل بیمار شدن

زرین نامه: انسان ها برای مقابله با بیماری دست به هر کاری می زنند اما گاهی اوقات دلایل عجیبی برای بیمار شدن هست که حتی دانشمندان نیز به تازگی به آن دست پیدا کرده اند.

به گزارش زرین نامه، ویروس، باکتری و انگل های مختلف همه از مهمترین دلایل بروز بیماری ها هستند اما به تازگی محققان به نتایجی جالب دست پیدا کرده اند که کمی عجیب به نظر می رسد.

به تازگی پزشکان آلمانی به این نتیجه رسیده اند که خواندن مطالب سلامت و بیماری در اینترنت می تواند برای سلامت افراد نیز مضر باشدبه طوری که احتمال بروز بیماری در این افراد بیشتر می شود.

محققان در ادامه شرایطی نیز برای این مشکل اعلام کرده اند که نشان میدهد این راه عجیب برای بیمار شدن بیشتر در افرادی رخ می دهد که به مشکلات الکترومگنتیک دچار هستند. این بیماری خاص باعث می شود تا واسیل مغناطیسی روی سلامت تاثیر چندین برابری داشته باشند.

در ادامه این تحقیق آمده است: این افراد به دلیل حساسیت به رایانه کمی دچار مشکل می شوند اما در این مدت خواندن مطالبی در مورد سلامت بدن بیماری های مختلف و... بسیارآن ها را اذیت خواهد کرد.

تحقیقات بر روی۱۴۷ نفر انجام شد که به دو دسته از افراد مختلف تقسیم شده اند. در گروه اول همه تحت شعاع امواج وای فای و در حال مشاهده و خواندن مطالبی در مورد سلامت بدن بودند اما گروه دوم در همین شرایط در حل دیدن و خواندن مطالبی درمورد امنیت شبکه های انترنت بودند.

پس از تحقیقات مشخص شد گروه اول دچار بیماری های روحی و استرس های شدید شدند در حالی که گروه دوم تنها کمی سردرد و سرگیجه به همراه داشتند. این درحالی است که در گروه اول دو نفراز شدت درد از ادامه مکاری انصراف دادند.

با توجه به این تحقیقات به نظر می رسد خواندن مطالب اینترنتی آن هم در مورد سلامتی برای افرادی که از بودن در کنار وسایل مغناطیسی اذیت می شوند اصلا خوب نیست پس بهتر است این کار را انجام ندهند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه