حامیان خلاق شوراها کجاها تبلیغ کردند+تصاویر

IMG_7885.JPG - 68.17 کیلو بایتزرین نامه: احساس تکلیف بعضی از کاندیدای شورای شهر آنقدر زیاد است که شب گذشته نیز احساس تکلیف آن ها را وادار به نصب آگهی تبلیغات از درب دفتر خبری تا تیرهای برق و خنکای سایه درختان کرد.

به گزارش خبرنگار طنز نویس زرین نامه؛ گویی زمان و فضای اختصاص یافته به تبلیغات شورای شهر کافی نبوده و کاندیدا تا آخرین نفس های شب گذشته برای القای خوبی ها و برتری های خود به مردم و کسب رای بیکار ننشسته و از کوچکترین تا بزرگترین فضاهای شهر استفاده بهینه برده اند!!!

البته ناگفته نماند، کارآمدی پوسترهای تولید شده کانیدای گرامی تنها در تبلیغات مورد استفاده است و شاید اگر نصب نمی شد، هدر رفته و آن ها را دچار عذاب وجدانی شدید از ولخرجی های بلااستفاده در سال حماسه اقتصادی می کرد.

زرین نامه نیز از زحمات شبانه روزی تمام دست اندرکاران انتخابات، از نصابان برگه های تبلیغاتی تا نگاه کنندگان و آنانی که امروز تحت تاثیر قرار گرفته اند یا احساس تکلیف و وظیفه کرده، می آیند تا حماسه ای از جنس حضور بیافرینند، صمیمانه قدر دانی می کند.

البته از نصاب های تبلیغات خواهشمندیم، به سبب کمبود نیروهای ظریف در پاکسازی محیط از تبیلغات، پس از این حماسه آفرینی و رفع خستگی، درب آن دفتر خبری نیز مرحمت نموده، را به روز اول برگرداند.

کمی هم نگاه بدون شرح !!!!

والبته اندکی هم حرف دل.....

IMG_7885.JPG - 68.17 کیلو بایت

IMG_7836.JPG - 60.79 کیلو بایت

 

IMG_7913.JPG - 56.68 کیلو بایت

کاندیدای محترم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در کشف مکان های تبلیغی موفق بودند، باید دید در کشف منابع، نخبگان، انسان های نیازمند و.... چقدر موفق عمل خواهند کرد.

IMG_7903.JPG - 67.38 کیلو بایت

IMG_7882.JPG - 70.93 کیلو بایت

1235.JPG - 64.49 کیلو بایت

یادتان باشد این نگاه ها و بسیاری از نگاه های دیگر برای تحقق حماسه اقتصادی و ادامه مسیر حماسه سیاسی بعد از انتخابات به شما است.

یادتان باشد قول و قرارهایتان در صندوق تبلیغات باقی نماند و در پستوی اذهانتان بایگانی نشود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه