حضور محسن یگانه و چاووشی سر سفره افطار

زرین نامه: در ماه رمضان امسال نیز همچون گذشته، ویژه برنامه‌هایی پیش از افطار از شبکه های مختلف سیما پخش می‌شود که هر کدام مجری خاصی خواهد داشت.

به گزارش زرین نامه؛ از تابستان سال 1383 که فرزاد حسنی با برنامه پرطرفدار «کولهپشتی» گل کرد، چند سالی می‌گذرد. بعد از موفقیت ویژه برنامه هایی نظیر کوله پشتی بود که برنامه هایی ویژه افطار در کنداکتور شبکه های تلویزیون جای گرفتند که اولین بار در شبکه سوم سیما و با برنامه «ماه عسل» با اجرای موفق فرزاد حسنی این نوع برنامه شکل گرفت. از آن به بعد بود که قبل از افطار در شبکه های مختلف سیما، ویژه برنامه هایی برای استقبال از افطار تدارک دیده شد و در هر برنامه نیز موضوع خاصی مطرح می شد.

احسان علیخانی به ماه عسل بازگشت

یکی از موفق ترین این ویژه برنامه ها، «ماه عسل» شبکه سه است که البته مجریان جوان و جویای نامی را نیز به جامعه هنری معرفی کرد که از جمله آنها می توان به احسان علیخانی و سیدعلی ضیاء اشاره کرد. امسال نیز همچون سال های گذشته، این برنامه در شبکه سوم سیما و با اجرای احسان علیخانی به روی آنتن می رود. «ماه عسل» امسال مانند سال گذشته از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و مهمانان گوناگونی در حوزه‌های مختلف به این برنامه خواهند آمد.

شهر باران شبکه یک بدون مجری

بر این اساس، ویژه برنامه 35 قسمتی «شهر باران» با موضوعات مختلف و متنوعی که هر 10 روز تغییر می‌کند، در ایام ماه رمضان پیش از افطار از شبکه یک پخش می‌شود. بر اساس اعلام تهیه کننده این برنامه، هنوز مجری برنامه مشخص نشده و احتمالا این با دو مجری خانم و آقا پخش می‌شود.

شب های روشن از شبکه دو بازماند/ ضیافت الهی به شبکه دو رسید

یکی از برنامه های موفق ماه رمضانی، متعلق به شبکه دو سیما با عنوان «شب های روشن» در سال 90 بود که با اجرای رسالت بوذری به روی آنتن می رفت. وی در حال حاضر اجرای برنامه «آیینه خانه» شبکه دو را بر عهده دارد.

حضور محسن یگانه و محسن چاووشی بر سر سفره افطار

البته گفتنی است که شبکه دو سیما برنامه ماه رمضانی «ضیافت الهی» را تدارک دیده است که بر حضور خوانندگان ایرانی تاکید دارد که سال گذشته نیز در همین ایام پخش و با استقبال مواجه شد. این برنامه از هفته آینده هر شب ساعت 21:30 به مدت یک ساعت تا آخر ماه مبارک رمضان از تالار مرکز همایش‌های رازی پخش زنده می‌شود؛ ضمن اینکه با حضور خوانندگان مطرح کشور و همچنین بازیگران همراه است.

اجرای این برنامه بر عهده شهرام شکیبا و فرهاد فخربخش است که هر روز میزبان یکی از چهره های سینما یا موسیقی کشور هستند. محسن یگانه، محسن چاوشی، رضا صادقی، حمید حامی، محمد علیزاده و معراج محمدی از جمله خوانندگانی هستند که شب‌های ماه مبارک رمضان در این برنامه حاضر می شوند.

حسن سلطانی جایگزین فرزاد جمشیدی شد

یکی دیگر از برنامه های ثابت ماه رمضان، ویژه برنامه سحرگاهی شبکه اول سیما است که اجرای امسال آن به دلیل حاشیه های پیش آمده برای فرزاد جمشیدی، با حرف و حدیث های فراوانی مواجه شد. بر این اساس، مدیر شبکه اول در نشست خبری خود در اواخر خرداد ماه، اعلام کرد که فرزاد جمشیدی مشکلی برای اجرای برنامه سحر ندارد اما این برنامه را حسن سلطانی اجرا خواهد کرد./شبستان

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه