معاون استاندار گلستان در همه زمینه ها کارشناس است

زرین نامه: در عمارت استانداری گلستان شاید کسی در مصاحبه کردن و اظهار نظرهای کارشناسی به گرد پای علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان نرسد ؛ فردی که در روز امکان ندارد مصاحبه هایش از رسانه یا خبرگزاری پخش نشود.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا جمشیدی در آبان ماه 1389بعد از فتح الله نوری طی حکمی از سوی مصطفی محمد نجار وزیر کشور، به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان منصوب شد. 

در بخشی از حکم وزیر کشور خطاب به جمشیدی آمده است: بموجب این حکم وبنا به پیشنهاد استاندار گلستان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب می شوید. 

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمانها و دستگاههای کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

علیرضا جمشیدی دارای تحصیلات رتبه اول فوق لیسانس از دانشگاه تهران و سوابق ایثارگری است و خدمت در سه وزارتخانه آموزش وپرورش، دفاع و نیروهای مسلح و وزارت کشور را تجربه کرده اند.

بخشی از سوابق علمی ومدیریتی ایشان عبارتنداز مربی عقیدتی سیاسی مراکز آموزشهای عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، مدرس دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه آزاد و پیام نور ، مدرس دانشکده تحلیل سیاسی سپاه پاسداران ، قائم مقام معاونت سیاسی لشکر25 کربلا، فرماندار شهرستان سوادکوه، مدیرکل امور اجتماعی وشوراها ، رئیس کمیته حقوقی انتخابات دهم و سرپرست هسته گزینش بوده است. 

جمشیدی پیش از این بعنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار گلستان انجام وظیفه می کرد، وی ضمن داشتن مناصب علمی و مدیریتی مذکور ، دارای تحصیلات حوزوی تاسطح رسائل ومکاتب بوده وارتباط او با قشر روحانیت ، یک ارتباط بسیارتنگاتنگ علمی است.

آشنایی با برخی نظرات کارشناسی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان طی سه سال گذشته :* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی یک کار ارزشمند، مهم و ظریف است، گفت: گلستان با ثبت 99.8 درصدی وقایع حیاتی توانسته کارنامه درخشانی در این حوزه داشته باشد.

* معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گلستان گفت: کاهش موالید، ترس از رزق و روزی و راحت‌طلبی از مهمترین چالش‌های تهدید نسل است که جمعیت کشور را با تهدید مواجه می‌کند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و آغاز فصل مسافرت‌ها برای پیشگیری از هر نوع آلودگی و بیماری، مسئولان شهرها باید، بهبود شرایط بهداشتی تفرجگاه‌ها را به جد در دستور کار خویش قرار دهند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گلستان گفت: طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه»توسط اداره کل بهزیستی استان و با همکاری این شورا پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان اجرا می‌شود. 

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: 14 تیرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده‌ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر در گرگان برگزار خواهد شد.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آموزش آموزه‌های دینی سبب پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

* معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: با توجه به اينکه گندم يک محصول حياتي و مورد نياز مصرف روزانه مردم است و بيشترين سهم را در سبد غذايي هر خانواري دارد، بايد ميزان مصرفي سالانه استان تأمين شده و سپس نسبت به خروج و صدور گندم از استان اقدام کرد

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اعلام کرد: بالاترین و مهمترین اولویت امروز در نظام دینی ایران اسلامی توجه به نظام تعلیم و تربیت است.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان: مسئولیت ها به تناسب در استان گلستان توزیع شده است . با توجه به اینکه در استان از تنوع قومی برخورداریم و به نوعی گلستان رنگین کمانی از اقوام ایرانی را در خود جای داده است، اما وحدت و یکپارچگی مثال زدنی، در بین مردم استان وجود دارد.

* معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: تبلیغ و تبیین بیانات مقام معظم رهبری ، مهمترین رسالت روابط عمومی هاست .

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در مدیریت فضای سیاسی در عرصه انتخابات، نقش دستگاه های اجرائی و متولی استان برجسته می شود.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به برگزاري زودتر از موعد امتحانات دانشجويان برخي از دانشگاهها گفت: برگزاری امتحانات در ایام انتخابات به صلاح دانشجویان نیست.

* جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ودرراستای ترغیب همکاران به کار و تلاش بیشتر فرمودند: ورزشکاری که با قرآن همراه شود خلیفه الله می شود . ایشان فرمودند منظور از ورزشکار نگاه پهلوانی است که غیرت و همیت با آن همراه است . در ادامه ایشان با ذکر سخنانی از مقام معظم رهبری درخصوص ورزش خواهان آن شدند که اخلاق مداری در ورزش در رأس همه امور قرار گیرد.

* عليرضا جمشيدي معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: ساختمان پرسپوليس بدون مجوز و بدون پروانه ساخته شد لذا شهرداري گرگان در كميسيون ماده 100 شهرداري حكم تخريب آن را صادر كرد و طبق روال مالك حق داشت به اين راي اعتراض كند.

* جمشيدي در جواب سوالی مبني بر كم كاري برخي خبرگزاري ها و مطبوعات در انعكاس اخبار تخريب اين مجتمع گفت: وظيفه مطبوعات و خبرنگاران و خبرگزاري ها است كه خدمات نظام ديني را به مردم بگويند و حساسيت نظام را در دفاع از بيت المال به اطلاع مردم برسانند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: خط ریلی استان با افتتاح راه آهن گرگان –اینچه برون بین المللی می شود.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این نشست در پاسخ به سرپرست یکی از هفته نامه های گلستان که گفته بود انتقاد ها نسبت به عملکرد معاونت سیاسی امنیتی را به وقت دیگری موکل می کنیم گفت: می توانم ادعا کنم که اگر یک ضعف از دوران خدمتم در این معاونت پیدا کردید، این مسئولیت را رها خواهم کرد.

* معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان: بايد فرهنگ سازي را عمومي ‌كرد و قطعاً اين مهم از طريق مطالعه انجام مي‌گردد .

* علیرضا جمشیدی در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: مدرسه‎سازی یکی از مصادیق «حماسه اقتصادی» است که سیاست نظام دینی را تقویت می‎کند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در بسیاری از نابهنجاری‎ها و آسیب‎های اجتماعی به ویژه در دو الی سه سال اخیر با کاهش خوبی در استان مواجه بوده‎ایم.

* جمشيدي معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به روايات اسلامي 4 خصيصه تلاش براي كسب علم- حفظ علم انتشار و عمل به آن را از خصايص مسلمين ذكر نمود و اذعان داشت:راه توسعه و پيشرفت برنامه ريزي در جهت دست يابي به علم روز دنيا است.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نمایش ستاره صبح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به همراه خواهد داشت.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این مراسم گفت: رضایتمندی مردم مهمترین هدف در مدیریت اسلامی است. علیرضا جمشیدی اظهار داشت: قوام جمهوری اسلامی در سایه مردم‌سالاری است و این باید تنها آمال همه مسئولان باشد.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهد ها گفت: برای جلوگیری از زیاده خواهی مستکبران تنها یک راه وجود دارد و آنهم راه ایستادگی و مقاومت است.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان: جذب گردشگر خارجی و داخلی، تحولی در منابع ارزی كشور ایجاد می كند.

* معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق باید راه های اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی و اجتماعی را درپیش گرفت، بر اتخاذ رویکرد اعتقادی در این زمینه تاکید کرد. 

* معاون سياسی امنيتی استاندار گلستان خواستار راه‌اندازی كتابخانه تخصصی ايثار و شهادت در استان گلستان شد.

* معاون استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پارک موزه دفاع مقدس قطعا تاسیس میشود گفت : احداث این پارک کارشناسی شده و افراد برای تخریب موضوع ، فضا را در اختیار بیگانگان قرار ندهند.

* معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت : تربيت اسلامي و ديني بايد در دستور کار مهد کودکها قرار داشته باشد تا بتوانيم به جامعه اي مطلوب و ايده ال دست پيدا کنيم.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت : اطلاعات جمعیتی مطابق با واقع ، مهمترین رکن قابل اتکا برای هر کشوری محسوب می شود.

* معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: ارزش آب در مدیریت به دست آوردن، کنترل کردن و مصرف صحیح است و اجرای طرح داناب با هدف فرهنگ سازی و آگاهی بخشی، گام موثری درخصوص حفاظت و صیانت از منابع آب و ترویج الگوی صحیح مصرف آب برداشته است.

* علی رضا جمشیدیˈمعاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه گفت: استانداری به عنوان سکاندار و مدیریت نظام قدرت استان است.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از محورهای فرامین رهبر معظم انقلاب در این حوزه "مبارزه موثر قبل از مبادی ورودی تا سطح عرضه است " ادامه داد: در حوزه مباحث اقتصادی و تولیدی کشور، نه تنها باید تأمین کننده مایحتاج داخل باشیم بلکه به عنوان یک کشور صادرکننده به تحقق اهداف سند چشم‎انداز دست پیدا کنیم.

* معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت : حراست هر دستگاهي حوزه دفاع از ارزشها است و دفاع از ارزشهاي نظام و دستاوردهاي انقلاب ، محور اصلي فعاليتهاي حراست مي باشد. 

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: کسانی که امروز مساله طرح سئوال از رئیس جمهور را در مجلس مطرح کرده اند، به دنبال اهداف شخصی خود برای زمین زدن دولت هستند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: راهیان نور یک فرهنگ غنی دینی است و ما معتقد هستیم این عمل مقدس به منظور فرهنگ‎سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت انجام در کشور انجام می‎شود.

*معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بخشداری‎ها می‎توانند با همکاری دهیاری‎ها تعاونی‌های روستایی را فعال کرده و از این راه درآمدزایی مناسبی را نصیب روستاها کنند.

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه روز 13 آبان بیان یک رسالت است، گفت: رسالت همه ما در روز 13 آبان فریاد استکبارستیزی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.وی تصریح کرد: در حادثه عاشورا نیز امام حسین (ع) برای حاکم شدن حکم خدا بر روی زمین قیام کرد اما نکته‎ای که در این مورد لازم است به درستی تبیین شود این است که نباید حادثه عاشورا را امری جبری و از پیش تعیین شده دانست چون که عاشورا نتیجه انحرافی بود که بشر جامعه آن روز مرتکب شد و کار را به آنجا رساند که امام (ع) قیام کرد.

* جمشيدي بامقايسه نهضت امام راحل(ره) و نهضت پيامبراکرم(ص) اظهار داشت:داشتن ايمان قاطع وقلبي پيامبر (ص)به نهضت الهي خويش ،کارداني پيامبر(ص) درامور،مکان شناسي وزمان شناسي ايشان ودرنهايت اعتقاد به استقلال وآزادي مولفه هايي بودندکه باعث پيروزي قاطع اين دونهضت وثبت آن درتاريخ شد.

* معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: اساسا يکي از وظايف ما در جمهوري اسلامي برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز و غير قانوني است و بايد همان ابتدا و حين ساخت اين اماکن، جلوي اين مجتمع هاي غير مجاز گرفته مي شد.

 

* معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان : ناكارآمد بودن كالاهاي غير استاندارد توسط صدا و سيما براي مردم تبيين شود.

* معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت : هر چه زندگی ماشینی و صنعتی تر می شود ، مشکلات بیشتری سلامت انسان امروزی را تهدید می کند . به عنوان نمونه می توان به مشکلاتی چون آلودگی هوا ، فقر غذایی و تغذیه نامناسب ، استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در تولید میوه و سبزیجات ، استفاده غیر معقول از لوازم آرایشی غیر بهداشتی و ... را نام برد.

* علیرضا جمشیدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد: الگوی سیاست‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل باید به سمت ارائه راهکار به سوی استراتژی و حرکت‌های راهبردی سوق داده شود که به منظور تضمین موفقیت آن عزم، برنامه و بودجه ملی نیاز است. 

* معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: شاکله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اسلام‌گرایی است./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه