آلمان هم در برابر شیرمردان ایران سر تعظم فرود آورد

زرین نامه: دیدار تیم‌های والیبال آلمان و ایران در هفته پایانی لیگ جهانی ساعت 21 امشب در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان شاگردان ولاسکو موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 حریف خود را شکست دهند.

به گزارشزرین نامه؛ تیم ملی والیبال ایران که نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ جهانی را تجربه می‌کند پس از نمایش‌های خیره کننده‌ در برابر روسیه، صربستان ، ایتالیا و کوبا در هفته پایانی لیگ جهانی به مصاف دیگر تیم شگفتی ساز این دوره از مسابقات آلمان رفت و در نخستین دیدار برابر آلمان به پیروزی رسید تا شگفتی سازی شاگردان ولاسکو در لیگ جهانی ادامه داشته باشد.

شیرمردان ایران در این دیدار گیم اول , دوم و سوم را با نتایج(25 بر 18) و (25 بر 19)و(25 بر 20) به پیروزی رسیدند تا به یک برد شیرین و با ارزش دست پیدا کنند.

در ست اول آلمان ها تحت تاثیر تماشاچیان حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند و نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند ولی در عوض تیم ملی ایران شروع خوبی داشت و موفق شد با استفاده خوب از سرویس ها و دریافت های کم نقص از حریف پیش بیفتد و در نهایت ست را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود به پایان ببرد .

در ست دوم بازیکنان تیم ملی ایران با بازی خیره کننده ای که از خود نشان دادند توانستند با استفاده از سرویس های خوب رحمان داوودی و امیر غفور و دریافت های کم نقص فرهاد ظریف از حریف پیشی بگیرند و در نهایت با اختلاف 6 امتیاز ست را با نتیجه 25 بر 19 به سود خود به پایان ببرد .

در ست سوم همانند ست های قبل آلمان ها در زیر فشار تشویق بی امان 12 هزار نفری حرفی برای گفتن نداشتن و تیم ملی ما توانست با کمک تماشاچیان و ارائه بازی خوب در این ست تیم آلمان را با نتیجه 25 بر 20 متوقف کند و 3 امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند و در جدول رده بندی گروه دوم در مکان چهارم قرار بگیرد و در صورت برد در بازی فرداشب و کسب حتی 2 امتیاز در مکان سوم بالاتر از صربستان قرار بگیرد و پایانی خوب برای خود در این دوره از رقابت های لیگ جهانی رقم بزند .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه