مراد الیاسی طلایی شد

زرین نامه: محمدحسین مراد الیاسی در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال طلا شد.

به گزارش زرین نامه؛ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و در وزن ۵۴ کیلوگرم محمدحسین مرادالیاسی در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد تینچیتبک عبدیکوف از قرقیزستان گذشت؛ وی در دور بعد نیز سرنتوگتوخ از مغولستان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال یلنور مخامتجان از قزاقستان را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در وزن ۴۲ کیلوگرم بهنام عبدولی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۳ از سد هاروشی شیمایا از ژاپن گذشت، اما در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب زلیم خان عثمان‌اف از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۲ بر ۵ از سد داواباندی از مغولستان گذشت و به مدال برنز دست یافت. در این وزن کشتی‌گیر کره شمالی عنوان نخست را از آن خود کرد.

همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول امان گلی‌اف شاتلیک از ترکمنستان را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کامران‌الدین زین‌الدینوف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده‌بندی تساگانتسیج از مغولستان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی‌گیر قزاق اول شد.

حسین اسدی و کیوان رضایی کشتی‌گیران اوزان ۶۳ و ۶۹ کیلوگرم کشورمان نیز به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافته‌اند که به مصاف حریفان خود می‌روند.

محمدرضا آقانیا و مهدی مرادحاصلی کشتی‌گیران اوزان ۴۶ و ۵۸ کیلوگرم کشورمان با شکست از حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه