کارهای ناتمام+تصاویر

IMG_4606.JPG - 93.54 کیلو بایتزرین نامه: همیشه یاد گرفته ایم بزرگترین کارها را انجام دهیم و در نهایت کار یک اشکال کوچک را در آن قرار دهیم تا همه برای حل آن به ما ناترینگ بزنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ به راستی آیا زمانی زیادی می برد مثلا پل هوایی در مقابل بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول که کار به آن بزرگی انجام شد و یقیناً برای رفاه حال شهروندان و تنها ساعتی مانده به پایان کار آن را برای ماه ها رها کرد؟

تنها کار باقی مانده از این پل، قرار دادن پایه های آخرین پله آن در خاک یا سیمان بود که متاسفانه به علت کوتاهی دستگاه مربوطه مدت ها استفاده از آن به تعویق افتاد و انجام این کار به قدری آسان بود که که عصر روز گذشته تنها یه نفر با قرار دادن چند بلوک سیمانی و اندکی سیمان این مشکل را حل کرد.

پل هوایی که در عرض نزدیک به 30 متری اتوبان علی آباد به گرگان، در مقابل خیابان ورودی تنها بیمارستان شهرستان و محل عبور و مرور انواع خودروهای سبک و سنگین، ساخته شده است.

پل هوایی در این مسیر بیشتر مورد استفاده بیماران و افراد ناتوان قرار می گیرد که نیازمند امکانات رفاهی بیشتر است نه آنکه حتی اندک امکان ساخته شده برای آن نیز مدت ها پا در هوا بماند و قابل استفاده نباشد.

به هر حال این یاداشت کوتاه، ناترینگی بود از ما برای مسئولین شهر که علیرغم زحمات و صرف بودجه های زیاد در انجام این قبیل پروژه ها، که آن را در آخرین بخش کار رها نکنند تا در سیبل نگاه های ناراحت مردم قرار نگیرند.

IMG_4607.JPG - 89.35 کیلو بایت

IMG_4612.JPG - 87.79 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه