پشت پرده حمایت‌های تمام قد رویانیان از شیرینی

زرین نامه: گفته می‌شود شیرینی که در سالهای اخیر همه جا در کنار سردار بوده، مدارک محرمانه مفصلی‌ای علیه رویانیان جمع آوری کرده و همین رویانیان را مجبور کرده که تحت هر شرایطی از او دفاع کند.

به گزارش زرین نامه؛ خوابیدن سعید شیرینی روی نیمکت پرسپولیس در جریان بازی دربی گاف جنجالی و عجیبی بود که بار دیگر بر بی‌تدبیری سرپرست غریبه پرسپولیس با ورزش صحه گذاشت و پرسپولیس را دوباره درگیر بحران کرد. نکته‌ای که سبب شد بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس دوباره علیه شیرینی جبهه گرفته و بابت چنین انتخاب عجیب و نامانوسی برای پست کلیدی سرپرستی پرسپولیس به رویانیان خرده بگیرند و یکصدا خواستار برکناری او شوند.

به گزارش افکارنیوز؛ این هجمه‌ای است که از بدو حضور شیرینی در این سمت به عناوین و در ادوار مختلف تکرار شده اما رویانیان با حمایت قاطع از شیرینی یک تنه برابر همه مخالفتهای اینچنینی ایستاده و از شیرینی حمایت تمام قدی کرده است. بنابراین می‌شود پیش بینی کرد که شیرینی از این حمله جدید نیز جان سالم به در ببرد و با حمایت سردار کماکان به فعالیتش در پرسپولیس ادامه دهد.

اما حمایت قاطعانه سردار از یار غارش حکایت عجیبی دارد. همه دلیل اصلی حمایت رویانیان از شیرینی را به خوش خدمتی آقای سرپرست در زمان بیماری پدر سردار نسبت می‌دهند اما ظاهرا این دلیل اصلی و قطعی حمایت پرهزینه رویانیان از سرپرست منصوبش نیست. گفته می‌شود شیرینی که در سالهای اخیر همه جا در کنار سردار بوده، مدارک محرمانه مفصلی‌ای علیه رویانیان جمع آوری کرده و همین رویانیان را مجبور کرده که تحت هر شرایطی از او دفاع کند.

ظاهرا مدیرعامل پرسپولیس از افشای این مدارک به شدت واهمه دارد چراکه می‌تواند ۳۰ سال خدمت صادقانه او را در عرصه‌های مختلف بر باد دهد و از همین رو نه تنها تمام قد از شیرینی دفاع می‌کند، بلکه امتیازات بیشماری نیز به او اعطا کرده که سبب فربه شدن آقای سرپرست چه از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ مادی شده تا مدارک روز مبادا همیشه در صندوق اسرار مگو باقی بماند!/افکار

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه