"فرشتگان قصاب"مثل"شکارچی شنبه" ضد‌استکباری است/حاشیه‌ نسازید

زرین نامه: تهیه کننده فیلم "فرشتگان قصاب" به کارگردانی سهیل سلیمی با گلایه از رسانه‌ها برای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای فیلم، تاکید کرد که این اثر یک فیلم خوب بعد از "شکارچی شنبه" علیه استکبار جهانی است.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر: محمد قهرمانی تهیه کننده "فرشتگان قصاب" در ارتباط با حضور دارین حمزه در این فیلم به خبرنگار مهر گفت:این فیلم کاملا در سطح بین المللی ساخته شده است و ما با توجه به فضا و موضوع فیلم باید از بازیگران خارجی در کنار هنرمندان ایرانی استفاده می کردیم.

وی افزود:از ابتدا قرار بود از بازیگران کشور سوریه استفاده کنیم که البته این موضوع به قبل از اوضاع فعلی سوریه برمی‌گردد چون ما حدود یک سال پیش کار پیش تولید "فرشتگان قصاب" را آغاز کردیم. البته نرخ بازیگران سوریه ای نیز از لبنانی ها خیلی بیشتر بود.

قهرمانی ادامه داد:سراغ هنرمندان مصری نیز رفتیم اما آنها نیز قیمت بالایی داشتند. همچنین مسائلی چون گرفتن ویزا و اقامتشان شرایط را برای ما سخت‌تر می کرد. بهترین گزینه در این شرایط بازیگران لبنانی بودند. هم اکنون به غیر از خانم حمزه یک بازیگر زن و دو بازیگر مرد دیگر لبنانی نیز در فیلم حضور دارند.

وی با اشاره به فیلم "سلام بیروت" که حمزه به تازگی در آن ایفای نقش کرده است، گفت: وی عنوان کرده که از کارگردان این فیلم در همان ابتدا خواسته است که به دختران عرب توهینی نشود و تاکید کرده که در صحنه های مستهجن بدل وی که یک بازیگر فرانسوی است بازی داشته و او هرگز دراین صحنه حضوری نداشته است. همچنین وی تلویحا از همین حضور هم عذرخواهی کرده است.

قهرمانی تاکید کرد:من از مطبوعات می خواهم به جای پرداختن به چنین مسائل و حضور بازیگران خارجی در این فیلم، به این امر توجه کنند که "فرشتگان قصاب" در حوزه جنگ نرم یک اثر تاثیرگذار است. استکبار جهانی به بهانه تروریسم قاچاق اعضای بدن انجام می دهد و ما به خوبی به این موضوع در فیلم اشاره کردیم.

وی افزود:"فرشتگان قصاب" یک فیلم خوب بعد از "شکارچی شنبه" علیه استکبار جهانی است. به همین دلیل از رسانه‌ها توقع داریم به این موضوع بیشتر توجه کنند.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه