اشتیاق دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان/درخواستی برای اعلام نظر

زرین نامه: پس از بیانات شور آفرین رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان موجی از درخواست های گسترده دانش آموزان در سراسر استان مبنی بر حضور در مراسمات 13 آبان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ با توجه به اوضاع خاص به وجود آمده در صحنه روابط بین الملل و حرف و حدیث هایی در خصوص مذاکره و رابطه با آمریکا، مشخص بود که مراسم 13 آبان امسال شور و حال خاصی خواهد داشت.

بیانات مهم و ارزشمند رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان، موج گسترده ای از درخواست های دانش آموزان در سراسر استان گلستان مبنی بر حضور در مراسمات 13 آبان ایجاد نموده است.

از طرفی چون مراسم 13 آبان امسال در روز اداری وسط هفته قرار گرفته و مانند سالهای قبل فقط جمع منتخبی از دانش آموزان از مدارس موجود در سطح شهرستان ها اجازه حضور در این مراسم را می یابند، این موضوع سبب ناراحتی و دلخوری جمع کثیری از دانش آموزانی شده است که نمی توانند در مراسمات متمرکز و اصلی شهرهای خود حضور یابند. 

اگر چه قرار است در هر مدرسه ای یک مراسم خاص 13 آبان با حضور دانش آموزان و فرهنگیان همان مدرسه برگزار گردد ولی درخواست دانش اموزان حضور در مراسمات متمرکز اصلی است.

دانش آموزان گلستانی در پاسخ به ندا و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور خود را در راهپیمایی و تجمع اعلام نفرت از امریکا الزامی دانسته و از مسئولین مدارس خواستار ایجاد امکانات برای حضور در مراسم راهپیمایی امروز شدند. و خواسته خود را از طریق اولیا ، معلمان و مدیران، برخی از مسئولین پیگیری می کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه