آقا یا خانم مدیر مهلت ریاست شما تمام است !

زرین نامه: این روز ها دیگر جراحی دماغ، لیپو ساکشن و پروتز گونه و ... از مد افتاده اند و همه دنبال هوشمند سازی و خرید وسایل هوشمند هستند.


به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در حالی که برخی مدارس فاقد بخاری و سطل زباله هستند، مدیران به صورت مسالمت آمیز و کاملاً اختیاری(!) در حال جمع آوری کمک به مدرسه از سوی والدین برای خرید تخته سیاه هوشمند هستند! از طرف دیگر دانشمندان نیز در حال هوشمند سازی انواع و اقسام وسایل هستند.

از غذا ساز و ماهیتابه گرفته تا خانه و تلفن همراه هوشمند! اخیراً هم نوعی کفش هوشمند به بازار آمده است. هر چند این کفش ها هنوز آنقدر هوشمند نشده که شما را از رفتن به جاهایی که نباید بروید، باز دارند، ولی این توانایی را دارد که زمان تعویض کفش را اعلام کنند.

«محققان شرکت اپل، طرحی از کفش هوشمند مجهز به حسگرهای مختلف را ارایه کرده اند که با بررسی دوام و کارآیی، می تواند عمر مفید کفش را محاسبه و زمان تعویض و خرید کفش جدید را اعلام کند.

براساس طرح اولیه کفش هوشمند، اطلاعات دریافتی از حسگرهای داخلی کفش می تواند از طریق برنامه نرم افزاری بر روی تلفن همراه هوشمند مشاهده شده یا به صورت سامانه هشدار دهنده با لامپ های LED چشمک زن طراحی شوند.» ( به نقل از جراید)

ما پیشنهاد می کنیم حالا که بازار هوشمند سازی داغ است دانشمندان صندلی های هوشمند هم طراحی کنند. چون الان اوضاع طوری شده که به هر کس هر سمتی را پیشنهاد می کنند ندیده و نچشیده در بست می پذیرد و اصلاً هم نیازی به داشتن تخصص و مدرک و سابقه نمی بیند.

افرادی هم که در این فرآیند، صندلی و پست به دست می یایند آن را ارث پدری خود می دانند و به هیچ قیمتی حاضر به ترک آن صندلی نیستند.

علی ایحال پیشنهاد می شود برای این افراد صندلی های هوشمندی تعبیه شود که دارای حسگری باشند که به صورت خودکار زمان ترک صندلی را به اطلاع صاحب صندلی برسانند تا صاحب منصب به بهانه های مختلف نظیر عشق به خدمت، احساس تکلیف، داشتن رابطه و ... رها سازی آن را به تعویق نیندازند.

یک صفحه LCD هم روی آن نصب کنیم که مثل تابلو های دیجیتال بالا سر راننده های  اتوبوس های بین شهری پیام های مختلف نمایش بدهد مثل این پیام : «شیطان با 6 هزار سال عبادت صندلی آسمانی خود را از دست داد صندلی های زمینی که جای خود دارند!»/ مستدام باشید...
نویسنده: وحید حاج سعیدی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه