رقابت شدید اصلاح طلبان و اصولگرایان برای تصاحب فرمانداری علی آباد کتول

زرین نامه: موسی حاجی کلاته گزینه مورد تایید اصولگرایان علی آباد کتول رقابت شدیدی را برای تصاحب فرمانداری علی آباد کتول با گزینه های اصلاح طلبان در علی آباد آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ تغییر و تحولات در حوزه فرمانداری های استان گلستان با رقابت شدید در اصولگراترین شهر استان یعنی علی آباد کتول آغاز شد.

دیار یاران کهنه کار موتلفه اسلامی که چهره های شاخصی چون آیت الله حسینی شاهرودی و فتح الله نوری را به عنوان لیدر جریان اصولگرایی دارد این روزها شدیدا به دنبال انتخاب فرماندار جدید خود است.

موسی حاجیکلاته که مورد تایید هواداران آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری است و از طرف جریان اصولگرایی حمایت می شود گزینه جدی و مطرح برای فرمانداری علی آباد کتول به شمار می رود.

انتصاب حاجی کلاته به عنوان فرماندار آینده علی آباد کتول از این رو محتمل است که علی آباد همانطور که در سطور بالاتر اشاره شد پایگاه اصولگرایی و جمعیت موتلفه اسلامی در استان بوده و همواره در این موارد زبانزد بوده و استاندار گلستان جناب آقای صادقلو در انتخاب فرماندار حتما توجهات ویژه ای به این مسائل خواهد داشت .

گمانه زنی ها حکایت از این دارد که جریان اصلاح طلب نیزگزینه هایی بنام های احمد تجری مفرد ، محمد تجری ، مجتبی عابدی، غلامرضا حاتمی را گزینه تصدی فرمانداری علی آباد کرده که در بین آنها احمد تجری مفرد کارشناس دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان و بخشدار سابق فندرسک در زمان دولت اصلاحات که مورد وفاق گروه های اصلاح طلب می باشد از شانس بیشتری در میان اصلاح طلبان علی آبادی برخوردار است.

مجتبی عابدی که فرهنگی (معلم) و مدیر عامل شرکت نارسیس در شهرک صنعتی علی آباد کتول می باشد و تولید آب میوه و مواد خوراکی می کند نیز از گزینه ها می باشد.

غلامرضا حاتمی دامپزشک و عضو فعلی شورای شهر علی آباد کتول هم از جمله نام هایی است که بر سر زبانها افتاده است و محمد تجری نیز قبل از آقای غیجی در دولت نهم و دهم بخشدار مرکزی علی آباد بوده است.

البته گروهی دیگر معتقدند که شاید نفر دیگری غیر از نام های مطرح شده سکان هدایت فرمانداری علی آباد کتول را به عهده بگیرد که چهار سال کی پور بر آن تکیه زده و عملکرد نسبتا موفقی نیز ارائه کرده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه