حذف ساقدوش از کنار داماد توطئه صهیونیستی بود

زرین نامه: یکی از سنت های دیرینه ایرانیان در مراسم عروسی این بود که هر دامادی فردی را به نام ساقدوش به عنوان راهنما در کنار خود داشت را موارد لازم را گوشزد کند.

به گزارش زرین نامه؛ وقتی یاد برخی سنت های قدیم می افتیم ناخودآگاه دلمان برای آن روزها ، آن آدم ها و خاطرات آن تنگ می شود .

یاد آن عروسی های خانگی و آن دور هم نشینی و شاد بودن ها بخیر ؛ یاد آن بازیگوشی ها و پول جمع کردنها سر داماد و عروس ها بخیر !

چقدر زیبا بود اما امروز از آن همه شکوه و شیرینی چیزی نمانده جز یک سری بدعت های نادرست که ثمره عقده های درونی که توسط تبلیغات غلط ماهواره ای و توطئه دشمنان به مارسیده است .

امروز دیگر کسی در عروسی ها خوشحال نیست چون همه عقده نمایش دادن و جلب توجه دارند؛ از برخی آقایان که کت و شلوار و کربات با موهای سیخ سیخی گرفته تا خانم هایی که با فشار به شوهرانشان برای هر مجلس عروسی یک دست لباس گران قیمت برای نمایش دادن می خرند و بعد از مجلس پشیمان می شوند که چرا پول هنگفتی برای آن دادند .

قضیه هتل گرفتن برای مراسم عروسی بدعتی شوم بود که مانند غربی ها مهمانان را جمع می کردند و برخی زنان و مردان را تشویق به رقص در ملا عام می کردند .

این تغییرات در سبک عروسی ها و رفتن به سمت بدعت های غربی طی دو دهه مرهون فعالیت مستمر رسانه های وابسته به اردوگاه صهیونیزم به سرکردگی رابرت مرداک بود که قصد دارند ما را سر تا پا غربی کنند .

رابرت مرداک یک یهودی استرالیایی‌الاصل است که به سلطان شبکه‌های رسانه‌ای غرب مشهور است. وی 60 شبکه تلویزیونی به 13 زبان دنیا دارد و مسؤلیت پشتیبانی و سیاست‌گذاری یکصد روزنامه و مجله مشهور مثل دیلی تلگراف، وال استریت ژورنال، تایمز، سندی تایمز، نیویورک تایمز، و همچنین شبکه‌های خبری فاکس نیوز و اسکای نیوز را بر عهده دارد.

مرداک که در عین حال بر شبکه‌های خبری تمرکز دارد در تهیه برنامه‌های غیر اخلاقی هم فعالیت زیادی دارد که هدف آن ترویج بی بند وباری و بی تعهدی و بی حیائی و بی غیرتی است.

وی از طریق تأسیس ده‌ها شبکه و سایت غیر اخلاقی و مستهجن این اهداف را دنبال می‌کند و مفاهیمی مثل بی‌بندو باری، خیانت، نفی هرگونه مذهب و دین را ترویج می‌کند.

اولین فیلم مبتذل جنسی را یک یهودی ساخت، بازیگر صحنه مستهجن آن هم یک یهودی بود، و بعد از این مسأله دیگر قبح آن شکسته شد و صدها فیلم مبتذل ساخته شد.

یهود با ساخت فیلم های مبتذل و ترویج آن در بین جوانان و نوجوانان مجرد ذهن آنها را مشغول می کند و آنها را از فعالیتهایی مانند درس خواندن ، ورزش کردن و کارهای فرهنگی و فوق برنامه مانند نماز خواندن باز می دارد .

از طرفی چون نیاز جنسی یک نیاز کاملا دو طرفه است و طبق قانون طبیعت دختر و پسر بعد از آشنایی علاقه شدیدی بین آنها بوجود می آید اگر این علاقه و رابطه کنترل نشود و با سی دی های مستهجن و تصاویر آنچنانی گره بخورد موجب معضلات اجتماعی بزرگ می شود و این همان هدف صهیونیزم است که کانون خانواده های ایرانی را نشانه رفته است .

آیا لازم است جوان ایرانی قبل از ازدواج مسائل زناشویی را بداند ؟

یکی از خصوصیات جوانان قدیم این بود که حجب و حیا داشتند و تا قبل از ازدواج و شب زفاف مسائل زناشویی را نمی دانستند که بخشی از این متعلق به شرم و حیا بود و بخشی از آن به نبود رسانه های جمعی و اینترنت بر می گشت ! اما امروز در این چهارشنبه بازار رسانه های جهان هر کالایی که بخواهی یافت می شود و به علت سهولت دسترسی جوانان به این رسانه ها بسیاری از نکاتی که نباید بدانند را می دانند .

همین امر باعث شد تا در این سالها ساقدوش از مراحل عروسی حذف شود و برخی دامادها عنوان کنند که نیازی به ساقدوش ندارند که این مسئله نیاز به روانشناسی دارد . معمولا افراد زمانی به سمت راهنما و یا کاربلد می روند که نسبت به آن موضوع جهل داشته باشند اما گویا جوانان امروزی به مرزی از باور رسیده اند که در این زمینه ها نیازی به راهنما و کاربلد ندارند و این خوب نیست .

کارشناسان بر این باورند تکثیر سی دی های جنسی باعث شده تا نازایی در خانواده ها زیاد شود چون آموزش ساقدوش ها بر مبنای تفکرات مردم قدیم برگرفته از سنت اسلامی بود اما آموزش بر مبنای سی دی های مستهجن که پایه و اساس صهیونیستی و غربی دارد وحشی گری را تبلیغ می کند .

از طرفی دیدن این فیلم ها تلقین های نادرستی در ذهن بیننده آن می گذارد که مهمترین آن پاشیدن بذر تردید در بین بینندگان آن است ؛ همچنین دیدن این صحنه ها مزه و لذت ازدواج را از بین می برد . در زمان قدیم اگر فردی ازدواج می کرد تا سالها شاد بود و ازدواج خود را نعمت و همسرش را هدیه ای الهی بر می شمرد اما امروز وقتی فردی قبل از ازدواجش رابطه ای با فردی دارد و یا این سی دی های مبتذل را نگاه می کند زمان ازدواج و بعد از آن دیگر انگیزه ای ندارد و در نتیجه افسرده می شود که خود این هم منجر به انحرافات جنسی و اختلافات خانوادگی و نتیجتا طلاق می شود .

به هر حال جوانان امروزی بدانند قدیمی ها هیچ کاری را بدون حکمت انجام نمی دادند و اگر در مراسم عروسی برای داماد ساقدوش انتخاب می کردند این به حرمت سنت حسه ازدواج و تکریم شعائر اسلامی و شادابی روحی انسان بود .

در زمان قدیم که نه امکاناتی بود و نه تجهیزاتی و مردم در فقر زندگی می کردند و در برخی روستهای دورافتاده هیچ امکاناتی نبود اما مادران آن زمان که الان هنوز زنده اند وسند فداکاری به شمار می روند هر کدام بیش از 5 بچه را سالم وبدون هیچ عیبی بزرگ می کردند اما زنان امروز حتی نمی توانند از عهده بزرگ کردن یک بچه آن هم با این همه امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی و لوازم بچه داری بر بیایند چه اینکه نازایی بسیار بیشتر از گذشته به چشم می خورد .

واقعا بیاییم فکر کنیم و بدور از هر گونه غرض ورزی نسبت به فرد ، گرایش و جناحی کلاه خودمان را قاضی کنیم چرا به راهی می رویم که دیگران برای ما نسخه بدبختی را پیچیده اند و باور کنیم یهود برای نفس کشیدن ما هم برنامه ریزی کرده و اگر اینگونه جهل ها از پیکره جامعه ما رخت بر بندد قطعا هوشیاری مردم در این زمینه ها بیشتر می شود .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه