برگزاری مسابقات ورزشي دارت و تنيس روي ميز در اداره كل  حمل و نقل گلستان+تصاویر

زرین نامه: به مناسبت گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري، يك دوره مسابقه ورزشي دارت و تنيس روز ميز ويژه خواهران و برادران شاغل در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان برگزار شد.

محسن يازرلو دبير شوراي فرهنگي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بيان کرد: اين مسابقات به مناسبت گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان، با حضور مديريت ارشد اداره كل و شركت حداكثري كاركنان برگزار شد.

وی اظهار کرد: اين مسابقات با هدف ایجاد روحيه نشاط بين كارمندان برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

مسئول روابط عمومي اداره كل حمل و نقل گلستان تصریح کرد: كاركنان اداره كل در این مسابقات در محيطي شاد همراه با شور و هيجاني خاص به رقابت پرداختند.

وي خاطر نشان کرد: اين مسابقات با همكاري هيئت انجمن هاي ورزشي و كميته دارت و تنيس روي ميز استان گلستان برگزار شد.

یازرلو با بیان اینکه در پايان نفرات برتر بر اساس امتياز مكسوبه و با نظارت و ارزيابي رسمي معرفي شدند، افزود: كه از بين آقایان عبدالحميد قوچاقي در رشته تنيس روي ميز و از گروه بانوان نرگس زينتي به مقام نخست دست یافت. و در رشته دارت آقای شعباني و خانم سمانه فاضلي در گروه هاي خود، مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص دادند كه با إهداء جوايزي از آنان قدرداني شد.

DSC02520.JPG - 90.45 کیلو بایت


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.