مشكل فونت فارسي را در گوشي حل كنيد

زرین نامه: يکي از مشکلات هميشگي فارسي زبانان بحث هميشگي پشتيباني از زبان فارسي است و اين مشکل در نمايش و ويرايش اسناد اهميتي دو چندان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ اين بـار يکي از نـرم‌افزارهاي کار با اسناد را براي iDeviceها به شما خوانندگان محترم معرفي مي‌کنيم. برنامه‌هاي زيادي در اين زمينه براي سيستم‌عامل iOSمنتشر شده که برنامه معروف Documents To Goيکي از آن‌ها است اما معروف بودن يک برنامه دليلي براي مناسب بودن آن براي ما نيست.

يکي از مشکلات هميشگي فارسي زبانان با شرکت‌هايي که بنا به دلايلي با تبعيض رفتار مي‌کنند، بحث هميشگي پشتيباني از زبان فارسي است و اين مشکل در نمايش و ويرايش اسناد اهميتي دو چندان دارد. به همين خاطر براي کار کردن با اسناد مختلف و به خصوص اسناد فارسي، برنامه‌اي حرفه‌اي را به شما معرفي مي‌کنيم که هم از زبان فارسي پشتيباني مي‌کند و هم بهترين امکانات را براي شما فراهم آورده است.

نرم‌افزار Office HD که توسط شرکت Byte منتشر شده، از محبوب‌ترين برنامه‌هاي کاربران آيفون است و فرمت‌هاي متني گسترده‌اي را تحت پوشش خود قرار مي‌دهد که شامل فايل‌هاي DOC DOCX ،XLS ،XLSX ،PPT ،PPTX و TXT مي‌شود. از اين نظر اين برنامه کاملا شبيه ابزارهاي روميزي و قدرتمند Office است و در آن تمامي امکانات قالب‌بندي‌هاي کاراکتر‌ها، کلمات، جملات و پاراگراف‌ها قرار داده شده است. با استفاده از اين برنامه قادر هستيد به راحتي به ويرايش و مشاهده‌ فايل‌هاي Word و Excel بپردازيد و اسلايدهاي خود را نيز تغيير دهيد.

اگر مي‌خواهيد همان جا يک نسخه از سندتان را داشته باشيد اصلا نگران نباشيد زيرا با استفاده از فناوري AirPrint که اين برنامه از آن پشتيباني مي‌کند مي‌توانيد سند را چاپ کنيد. در قسمتي ديگر از نرم‌افزار مي‌توانيد هر فايل متني را به فرمت PDF تغيير دهيد.

اين نرم‌افزار با امکان پشتيباني از سيستم‌هاي ابري که از ۳ سيستم ابري DropBox ،SkyDrive و Google Drive تشکيل مي‌شود، مي‌تواند دسترسي اسناد شما را بيشتر کند.

تمامي فايل‌هاي توليدي خودتان را مي‌توانيد به ده فرمت متني رايج ذخيره کنيد و از اين بابت هيچ نگران نباشيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار در زمينه پشتيباني از زبان فارسي، قانون راست‌نويسي در زبان فارسي است که آن را نيز رعايت کرده است.اين برنامه سازگاري خوبي با برنامه‌هاي ديگر دارد و مي‌توانيد به راحتي متن و تصاوير را از ساير برنامه‌ها به سند متني خود انتقال دهيد.

نرم‌افزار Office HD براي سيستم‌عامل iOS ويرايش‌هاي ۴.۲ به بعد مناسب است. شرکت Byte براي تمامي محصولات اپل که داراي سيستم‌عامل iOS هستند نسخه‌هاي مخصوصي ارائه کرده است.

لینک دانلود


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه