شرب خمر ملی‌پوشان در اردوی آمادگی در سایه غفلت مسئولان

زرین نامه: شنیده شده برخی از اعضای تیم ملی یکی از رشته های توپ و تور که در آستانه اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا هستند در اردوی تمرینی خودشان مشروبات الکلی مصرف کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ شنیده شده برخی از اعضای تیم ملی یکی از رشته های توپ و تور که در آستانه اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا قرار دارند و چند وقتی است که در اردوی آمادگی به سر می برد، در خلال این اردو از مشروبات الکلی استفاده کردند.

البته رئیس فدراسیون مربوطه این خبر را به طور تلویحی تکذیب کرده است.

پیش از این هم برخی موارد این چنینی در میان ورزشکاران کشور وجود داشت که متاسفانه مسئولین مربوطه نسبت به آن بی توجهی کردند.

جا دارد مسئولان مربوطه با دقت بیشتر نظارت گسترده تری بر برخی رفتار های ورزشکاران کشور به خصوص ملی‌پوشان داشته باشند تا در آینده شاهد بروز موارد این چنینی نباشیم./دانا


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه