هومن سیدی به "ضد نور" پیوست

زرین نامه: فیلمبرداری فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی از هفته اول بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی "ضد نور" اوایل بهمن ماه جلوی دوربین می رود، گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی نسبت به آنچه که فکر می کردیم بیشتر به طول انجامید و به همین دلیل فیلمبرداری "ضد نور" هفته اول بهمن ماه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، بازی هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها نیز در این فیلم سینمایی قطعی شده است. همچنین کامیاب امین عشایری به عنوان طراح صحنه و لباس با ما در این پروژه همکاری می کند.

سجادی حسینی گفت: در حال حاضر به دنبال لوکیشن های مورد نظر در شهر انزلی، تالاب انزلی و منطقه آب کنار هستیم تا به زودی با انتخاب لوکیشن ها فیلم را جلوی دوربین ببریم.

فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

به گفته سجادی راوی این فیلم سینمایی نئو نوآر یک ضد قهرمان است که نمی‌توان شخصیت آن را کاملا سیاه دانست بلکه یک شخصیت خاکستری دارد و بیشتر درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است./مهر


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه