امام خمینی (ره) این انقلاب را بر پایه اسلام و ظلم ستیزی بنا کرد

زرین نامه: جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: امام خمینی (ره) این انقلاب را بر پایه اسلام و ظلم ستیزی بنا کرد و اولین حرکت ایشان مبارزه با ظلم امریکا بود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ حسین کریمی اول در یادواره 24 شهید مسجد ولی العصر شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: انقلاب ما با انقلاب های عصر معاصر از قبیل انقلاب فرانسه، کوبا، چین، الجزایر و شوروی سابق بسیار متفاوت و اقدامات آن بر مبنای اسلام انجام شد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، بر اساس ارزش های معنوی، روح خداپرستی و فطرت پاک انسانی شکل گرفته است.

انقلاب ما عصاره ماموریت انبیاء و اهل بیت است

کریمی اول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دلیل تفکرات اسلامی امام خمینی (ره) با عبور از مرزهای جغرافیایی کشور در جهان گسترش یافت و همچنان زنده است، تصریح کرد: سایر انقلاب های جهان اگرچه به پیروزی رسیدند اما به دلیل مبنای مادی گرایی آن ها، در محدوده ی جغرافیایی خود محدود مانده اند.

وی انقلاب اسلامی ایران را عصاره ماموریت انبیاء و اهل بیت دانست و افزود: امام خمینی(ره) با این حرکت انقلاب خود، راه آزادی خواهی را پیش پای انسان ها قرار داد.

مبارزه با سلطه جویی امریکا مبنای انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با انتقاد از اینکه "در بعضی جاها گفته شد مرگ بر امریکا را نگویید، آرام بگویید و ..." اذعان داشت: هدف اصلی امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی مبارزه با سلطه جویی امریکا و مبنای عمل ایشان شعار مرگ بر امریکا بود.

کریمی اول با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری برای بیان آرمان ها، ارزش ها و اصول انقلابیمان به حریف مقابل، ادامه داد: امام خمینی (ره) امریکا را با صد واژه بد و بدتر از قبیل شیطان بزرگ و ابر جنایت وصف کرده اند که این نشانه ی محوریت سخنان امام بر اساس مبارزه با امریکا است.

مردم مواضع واقعی امریکا را بشناسند

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرموده اند که مردم ایران در مذاکرات ژنو بی ادبی ها به ایران را رصد کنند و از مواضع امریکا در برابر ایران آگاه شوند.

کریمی اول با اشاره به برخی مواضع امریکا در برابر ایران از قبیل پشتیبانی از گروهک ریگی، حمایت از گروه های ضد ایرانی در داخل و خارج همانند فتنه 88 عنوان کرد: امریکا کشوری است که به صراحت ایران را تهدید نظامی می کند.

امریکا موضع صادقانه با ایران ندارد

وی در پاسخ به حمایت کننندگان از برقراری ارتباط با امریکا گفت: 7 ناو نظامی در خلیج فارس، حمایت 70 شبکه فعال با موضوعیت ترویح فساد و شایعه و پراکتی علیه ایران، حمایت از منافقین و سلفی ها که مقابل مسلمانان ایستاده اند، مواضع امریکا نسبت به ملت رشید ایران اسلامی است که باید در برابر آن با هوشیاری عمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در پایان گفت: اگر ما کوتاه بیایم مشکلات کم نمی شود همانطور که از سال 1299 تا سال 1357 رسما با امریکا رابطه داشتیم و در این مدت چیزی جز توهین به مردم غیور و غارت ثروت کشورمان از وی دیده نشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه