کارگاه آموزشی سرحلقه ها و مربیان صالحین بسیج اساتید گلستان در علی آبادکتول

زرین نامه: کارگاه آموزشی سرحلقه ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیج اساتید استان گلستان در دانشگاه آزاد سلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ درآغاز کارگاه دکترقربانی ریاست سازمان بسیج اساتید استان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برکات عظیم این انقلاب شکوهمند، به وظایف مهم اساتید بیسجی در حفظ دستاوردهای انقلاب و پیگیری آرمانهای آن اشاره و بر تشکیل این کارگاه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلال نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان و مسئول حلقه های صالحین بسیج اساتید استان نیز با اشاره به اهداف و اهمیت محتوا و منابع، حلقه های صالحین و طرح مباحثی همچون سیره شناسی معصومین (ع) برای پرداختن به سبک زندگی، عهد نامه مالک اشتر ( وظایف کارگزاران)، خطبه متقین (ویژگی های یک مسلمان) و کتاب پندهای صادق به ره جویان صادق(مباحث اخلاقی) را مطرح نمود.

در ادامه جلسه پس از ارائه عملکرد دانشگاه ها در چگونگی برگزاری جلسات، مدعوین به بررسی نقاط قوت وضعف فعالیت ها پرداختند، سپس مشکلات اجرای صحیح و موثر حلقه های صالحین مطرح و مقرر شد برنامه های پیشنهادی دانشگاه ها برای ترم جاری به سازمان ارسال شود.

Daneshgah.jpg - 42.53 کیلو بایت

عباسی نیز با طرح پیشنهاد برگزاری جلسات سیر مطالعاتی کتاب محور و گزارشی از جلسات سیر مطالعاتی شهید آوینی با همکاری موسسه فجر انقلاب در قم را عنوان کرد.

در این جلسه دکتر رجبی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی،گزارشی از جلسات حلقه های صالحین تشکیل شده در این دانشگاه را ارائه نمود.

مدعوین حاضر در این جلسه از دانشگاه ها گلستان، دانشگاه های آزاد اسلامی واحد گرگان، واحد بندرگز، واحد آق قلا، دانشگاه پیام نور گرگان و گنبد، آموزشکده مائده شرکت بودند که به بیان دیدگاه ها پرداختند و گزارشی از واحد ها و دانشگاه های خودارائه کردند.

در پایان سرهنگ جلالی به جمع بندی جلسه پرداختند و قرار شد جلسه بعد در سال آینده در واحد بندرگز برگزار شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه