40 کمپینگ آماده بیتوته گردشگران نوروزی در جنگل کبودوال

زرین نامه: رییس شورای شهر علی آبادکتول از آماده سازی 40 کمپینگ در جنگل کبودوال و آماده سازی جاده دسترسی به این جنگل برای نوروز 93 خبر داد.

ابوالفضل پاکدامن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: با توجه به اهمیت گردشگری و مسافران نوروزی، ستاد ویژه تسهیلات سفر با حضور شهردار، مدیران واحدهای شهرداری و اعضای شورای شهر علی آبادکتول تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در جلسات این ستاد در خصوص نقش زیباسازی سیما و منظر شهری، ورودی های شهر، معابر منتهی به کبودوال و محل های اسکان مسافرین تصمیمات مهمی اتخاذ شده است.

پاکدامن تصریح کرد: اقداماتی از قبیل پیگیری نصب تابلوهای آبشار کبودوال در مسیر گرگان به علی آباد و ورودی های شهر قبل از تقاطع کمربندی با همکاری و مساعدت اداره راه و شهرسازی و پایانه های استان، نصب تابلوهای راهنمای مسافر، زیباسازی معابر، آزین بندی و رنگ آمیزی بلوارها، میادین و فضاهای عمومی شهر در راستای استقبال از بهار و جذب گردشگران نوروزی به شهر علی آبادکتول در حال انجام است.

وی در خصوص اقدامات ویژه پارک جنگلی و آبشار تمام خزه ای علی آبادکتول نیز بیان کرد: عملیات اجرایی توسعه فضاهای کمپینگ مسافر تا 40 سکو بتنی، فعال سازی غرفه های موادغذایی داخل جنگل و بهسازی جاده دسترسی به کبودوال به طول 3 کیلومتر آغاز و تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

پاکدامن همچنین با اشاره به هفته منابع طبیعی یادآور شد: به مناسبت هفته منابع طبیعی روزهای گذشته در دو طرف جاده دسترسی به جنگل کبودوال نیز توسط شورای شهر و شهرداری علی آبادکتول درختان مثمر کاشته شده است.

رییس شورای شهر علی آبادکتول در ادامه از راه اندازی کمپ های نوروزی ورودی شهر با همکاری ارگان هایی از قبیل هلال احمر و نیروی انتظامی در روزهای آینده خبر داد و افزود: اعضای شورای شهر امسال با حضور در محل اسکان مسافرین نوروزی به استقبال گردشگران می روند.

پاکدامن در پایان با اشاره به شرایط مالی شهرداری و نزدیکی به پایان سال گفت: اعضای شورای شهر علی آبادکتول در راستای انجام برنامه های ستاد تسهیلات سفر و استقبال خوب از گردشگران نوروزی در کنار شهردار ایستاده و به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی و نظارت هستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه