3 ایستگاه پلیس آماده خدمت به گردشگران نوروزی در علی آبادکتول

زرین نامه: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول از راه اندازی 3 ایستگاه پلیس و کشیک شبانه روزی 2 مسجد در سطح شهرستان برای حفظ آرامش و امنیت گردشگران نوروزی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ دوم حسن افخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: شهرستان علی آبادکتول با ایجاد امنیت و آرامش کامل در سراسر شهرستان، آمادگی لازم را جهت پذیرایی از مهمانان، گردشگران و مسافران نوروزی دارد.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی ضمن آمادگی کامل، چاره اندیشی ها و تمهیدات خاصی را برای حفظ امنیت کامل مسافران در نظر گرفته ایم تا بتوانیم در امر خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی سهمی داشته باشیم.

شهرستانی تصریح کرد: در راستای کسب امنیت کامل و رفاه حال شهروندان و مسافران، راه اندازی 3 ایستگاه پلیس در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که یک ایستگاه در شهر فاضل آباد و 2 ایستگاه دیگر نیز در میدان ولایت و منطقه گردشگری کبودوال می باشند و علاوه براین در2 مسجد محمدیه و ولیعصر هم بصورت شبانه روزی ارائه خدمت خواهد شد.

وی اذعان داشت: همه ی نقاط مناسب برای اسقرار مسافران در سطح شهرستان شناسایی و تحت کنترل قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی علی آبادکتول خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده، بعضی از نقاطی که نامناسب برای اسقرار مسافر شناسایی شده که نقاطی همچون پارک کودک و فضای سبز جنب جایگاه سی ان جی ورودی غربی شهرستان جزو این مکان ها می باشند.

شهرستانی آرامش و امنیت در سطح شهرستان را بسیار رضایت بخش ارزیابی کرد وگفت: با کنترل و اقدامات امنیتی انجام شده، سراسر شهرستان در امنیت و آرامش کامل برای اقامت مسافران و مهمانان نوروزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان علی آباد کتول از نظر کنترل با دوربین های پایش دارای رتبه دوم گلستان بعد از گرگان می باشد، همچنین تصریح کرد: علاوه بر کنترل و حضور ماموران انتظامی، با استفاده از دوربین های پایش در سطح شهرستان، کنترل و نظارت دقیقی در این شهرستان حاکم است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه