تمرین مختلط دختران و پسران کاراته کار ایران ! + عکس

زرین نامه: رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.

به گزارش زرین نامه؛ سایت ستارگان کاراته طی خبری در نقد عملکرد رئیس فدراسیون کاراته از نقاط ضعف علیرضا سمندر گفته است و در قسمتی از خبر خود به نکته جالبی در اظهارات وی اشاره کرده است.

golestanema18

پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند

رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود.

حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.

جامی خبرنگار اترک : آقای سمندر نکند یادتان رفته است که مسلمانید و در ایران زندگی می کنید.

منظور شما از خواهر و برادری چیست ؟ اینکه به هم نگاه انسانی داشته باشیم ، چیز بدی نیست ولی اینکه با تمام جهان فرق داشته باشیم ،‌امر و کلام غلطی است .

آقای سمندر مگر شما با خواهر خودتان ازدواج کرده اید ؟اگر همه با هم خواهر و برادر باشیم پس هیچ ازدواجی نباید صورت بگیرد !

آقای محترم شاید شما از این حالت و این گونه بودن خوشتان می آید ،‌عیبی ندارد این آرزو را برای خود و خانواده ی محترم نگه دارید .

بگذارید خواهر و مادر و دختران شما با هر مرد و نامحرمی خواهر و برادر شوند ولی این امری نیست که در دین بگنجد و مسلما نه حتی خانواده ی شما هم این امر را قبول نخواهد کرد .

آقای سمندر آنچه بر زبان می رانید را کنترل کنید و اگر نمی توانید زبانتان را کنترل کنید ، خواهشا یا چیزی نگویید و یا مسئولیتی را قبول نفرمایید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه