امروز والیبال، فردا فوتبال

زرین نامه: عصر امروز والیبال ایران در لیگ جهانی 2014 میزبان ایتالیاست و فردا فوتبال ایران در جام جهانی 2014 با آرژانتین روبرو می‌شود. مردم ایران منتظر دو اتفاق خوب در این دو روبداد بین‌المللی هستند.

به گزارش زرین نامه؛ ورزش ایران دو روز بزرگ را پیش رو دارد، یکی امروز و بازی حساس والیبال ایران و ایتالیا که ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و دیگری بازی فردا شب ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

مردم ایران بی‌صبرانه منتظرند ابتدا پیروزی تیم‌ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا را ببینند و سپس شاهد بازی آبرومندانه تیم‌ملی فوتبال مقابل آرژانتین باشند.

امروز و امشب در ادامه رقابتهای لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴، در گروه اول این رقابتها ۲ دیدار برگزار خواهد شد که طبق برنامه ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی میزبان ایتالیاست و لهستان هم از ساعت ۲۲:۰۰ در ورشو از برزیل پذیرایی می‌کند. بازی دوم این تیم‌ها هم روز اول تیر در تهران و ورشو برگزار می‌شود.

فعلا در این گروه ایتالیا با ۱۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های لهستان (۸ امتیاز از ۶ بازی) برزیل (۸ امتیاز از ۸ بازی) و ایران (۷ امتیاز از ۶ بازی) در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند. با توجه به انتخاب ایتالیا به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ والیبال، از این گروه ۳ تیم به مرحله نهایی می‌رسند و والیبال ایران این فرصت عالی را در اختیار دارد تا امروز و یکشنبه با گرفتن هر ۶ امتیاز ممکن از ایتالیا، بخت خود را برای صعود از گروه افزایش بدهد.

شاگردان کواچ بعد از دو دیدار مقابل ایتالیا، ابتدا روزهای ششم و هشتم تیر در تهران میزبان لهستان هستند و سپس روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر در ورشو میهمان لهستان خواهند بود.

تیم‌ملی فوتبال ایران هم پس از مساوی بدون گل مقابل نیجریه، ساعت ۲۰:۳۰ فردا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف آرژانتین می‌رود و بازی آخرش در مرحله گروهی را چهارم تیر مقابل بوسنی برگزار می‌کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه