خروجی کار سازمان تبلیغات اسلامی باید در خیابان های گلستان نمود داشته باشد نه راهپیمایی 22 بهمن!

زرین نامه: جناب آقای ولی نژاد! خروجی نهادهای فرهنگی و تاثیر گذاری چون سازمان تبلیغات اسلامی باید در خیابان های گلستان نمود داشته باشد نه در راهپیمایی 22 بهمن.

به گزارش زرین نامه؛ نورالله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در مراسم معارفه نمایندگی خبرگزاری تسنیم در گلستان گفت : تمام خروجی ادارات و نهادها در کشور به این موضوع ختم می شود که مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور و با جمعیت زیاد وارد می شوند و نقشه های دشمن را نابود می کنند.

سخن ما با آقای ولی نژاد اینست که خروجی نهادها و سازمانهایی چون تبلیغات اسلامی و عملکرد جنابعالی و همکارانتان باید در تمام سال نمود داشته باشد و نباید صرفا به یک روز 22 بهمن ختم شود.

در ثانی خروجی نهادهای فرهنگی و تاثیر گذاری چون سازمان تبلیغات اسلامی باید در خیابان شالیکوبی گرگان نمود داشته باشد نه در راهپیمایی 22 بهمن، چرا که امروز دغدغه اصلی مردم ما بی حجابی و عدم آرامش در بین خانواده ها از موهوم بودن سرنوشت دختران و پسرانشان و افزایش طلاقهایی است که پس از چند ماه ازدواج به دلایل پوچ اتفاق می افتد.

22 بهمن یک روز تاریخی ، ملی و میهنی است و خودبخود برای بزرگداشت آن مردم برای گرفتن جشن بیرون می آیند و شادی می کنند و فکر نکنید مردمی که در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند با تبلیغات و بیانیه سازمانها و. ... می آیند؛ نه، آنها نظام و انقلاب و رهبری را دوست دارند و برای همین بدون توجه به هر موضوعی اعلام حضور می کنند.

ما از شما و سایر نهادهایی که درگیر مسئله بی حجابی هستند درخواست داریم که فکری برای خیابان شالیکوبی گرگان بکنید و خروجی کار شما ر این نقطه دیده شود ، بگویند 10 تا دختر خانم بدحجاب در اثر کار سازمان تبلیغات محجبه شده اند و گروهی از خانم ها تحت نظر سازمان شما عصر ها در این خیابان به بد حجابان تذکر لسانی دهند و امر به معروف و نهی از منکر کنند.

امروز مسئولین ما فقط حرف می زنند و عمل آنها با آنچه که در جامعه می بینیم تفاوتهای بسیار دارد و برای همینست که مردم عادی و خواص و آنهایی که تا حدودی دردها و دغدغه ها را درک می کنند به این نتیجه رسیده اند که برخی مسئولین توان و انگیزه و تمایل لازم برای برخورد با ناهنجاری ها و پدیده های نوظهور را ندارند و حاضر نیستند پای سخنان آنها بنشینند.

میلیاردها تومان از بودجه بیت المال سالانه صرف فعالیتهایی تحت عناوین مختلف فرهنگی می شود بی آنکه تا بحال بازخوردی داشته باشد آنوقت غربیها و خائنین فراری یک شبکه مثل من و تو راه اندازی می کنند و این همه در کشور تاثیر گذارند.

بهتر است کمی از لاک این حرفهای شعار گونه بیرون بیاییم و برنامه های جدید با رویکردها جدید البته با قاطعیت بیشتر و بدون اینکه به منافع خود ، گروه خود و به صندلی خود فکر کنیم و فقط بخاطر آینده مردم ، انقلاب و رضایت خداوند اعمال خود را اجرا کنیم.

محمود بنی هاشمی از گرگان/گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه