ایران در انتظار برگزاری جشن صعود تیم ملی به مرحله بعد/آیا شانس با یوزپلنگ‌ها یار خواهد بود؟

زرین نامه: مردم ایران در انتظار برپایی جشن بزرگ بعد از بازی امشب ایران و بوسنی هستند و در سطح شهر هم با نصب پلاکارد محل شادی خودر ا بعد از بازی معلوم کرده اند تا در صورت صعود تیم ملی ایران به دور بعد یک شب به یاد ماندنی رقم بزنند.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از دو بازی ایران در جام جهانی و نمایش عالی مقابل غول های دنیا مانند نیجریه و آرژانتین بازهم مردم به کوچه خیابانها آمدند و به شادی پرداختند. مردم ایران با اینکه تیم ملی کشورشان در مسابقه مقابل نیجریه و آرژانتین یک امتیاز گرفت اما به خاطر بازی غیرتمندانه و زیبای ملی پوشان از آنها راضی هستند.

بر اساس این گزارش،اگر شانس با تیم ملی ما یار باشد مردم ایران در انتظار بر پایی جشن بزرگ بعد از بازی امشب ایران و بوسنی هستند.
در برخی مناطق شهر هم مردم با نصب پلاکارد محل شادی خود را بعد از بازی معلوم کرده اند تا در صورت صعود تیم ملی ایران به دور بعد یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنند.

ایران امشب یک صدا و یک دل به امید پیروزی ملی پوشان کشورمان صبر خواهد کرد تا در صورت برد ایران مقابل بوسنی و آن طرف هم برد آرژانتین مقابل نیجریه و صعود به دور بعد اولین صعود جهانی خود را جشن بگیرند.

این روزها مردم ایران در تب و تاب مسابقات لیگ جهانی والیبال و جام جهانی فوتبال در برزیل هستند که انصافا نمایش فرزندان ایران چه در مسابقات لیگ جهانی والیبال که با پیروزی های غرور آفرین خود مقابل غولهای والیبال دل مردم را شاد کردند ؛فوتبال هم می‌تواند امشب شبی تاریخی را رقم بزند تا درصفحه پر افتخار ورزش ایران ثبت شود.

به گزارش زرین نامه، دیدار امشب ایران و بوسنی در شرایطی برگزار می شود که تیم ملی فوتبال کشورمان تنها تیمی است که در رقابت های جام ۲۰۱۴ نتوانسته به گل دست پیدا کند و اگر در بازی امشب مقابل بوسنی ایران بتواند دروازه بوسنی را باز کند شاید حکم صعود ایران را به رور بعد امضا کند./دانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه