داستانی برای عبرت ما آدم ها؛ « شهوت گرگ » !

زرین نامه: گرگ به ﺗﺼﻮﺭ و خیال این که ﺷﮑﺎﺭ و طعمه ﺧﻮﺑﯽ پیدا کرده ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻟﯿﺲ می زند ﻭ با حرص و ولعی وصف ناشدنی و شهوت سیری ﺧﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ می خورد !

به گزارش زرین نامه؛ می دانید ﺩﺭ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ، ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺭﺍ ﭼگونه ﺷﮑﺎﺭ می کنند؟

ﺭﻭﯼ ﺗﯿﻐﻪ ﺍﯼ برنده مقداری ﺧﻮﻥ می ریزند ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﯾﺨﯽ ﻗﺮﺍﺭ داده ﻭ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺭﻫﺎ می کنند . ﮔﺮﮒ ﺁﻥ ﺭﺍ می بیند ، ﺧﻮﻥ ﺭﺍ ﻟﯿﺲ ﻣﯿﺰﻧﺪ . ﯾﺦ روی تیغه کم کم ﺁﺏ می شود ﻭ ﺗﯿﻐﻪ ی تیز ، ﺯﺑﺎﻥ ﮔﺮﮒ ﺭﺍ می بُرد.

ﮔﺮﮒ ﺧﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ می بیند ﻭ به ﺗﺼﻮﺭ و خیال این که ﺷﮑﺎﺭ و طعمه ﺧﻮﺑﯽ پیدا کرده ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻟﯿﺲ می زند ؛ اما نمی داند یا نمی خواهد بداند که با آن حرص و ولع وصف ناشدنی و شهوت سیری ، دارد ﺧﻮﻥ ﺧﻮﺩش ﺭﺍ می خورد!

ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﺍﺯ ﮔﺮﮒ ﺧﻮﻥ می رود تا به دست خودش کشته می شود . نه گلوله ای شلیک می شود ، نه نیزه ای پرتاب ! اما گرگ با همه غرورش سرنگون می شود .

آیا ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ " فارسی وان " ، " ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ " ، " ﺟﻢ ﺗﯽ ﻭﯼ " ﻭ ﺍﻣﺜﺎل این ماهواره ها ﺑﺎ ما می کنند بی شباهت به واقعیت بالا نیست .

اعتقادات و باورها و عقاید ما قربانیان این مسلخ هستند . ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﺸﯽ ؛ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮔﺮﮒ ﺩﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﯾﮏ دام ﮐﺜﯿﻒ ﺷﺪﯼ !

ﻧﮕﺎﻩ ﻫﺎ و صداهای ﺣﺮﺍﻡ زخم اولی است که شیطان به دلمان می زند و تا به قول امروزی ها کله پایمان نکند ول کن نیست ... / شیرازه

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه