برتری "بتن گستر هیرکان" در بازی نخست فینال جام رمضان/ پیشکسوتان دست به توپ می‌شوند

زرین نامه: رییس هیات بسکتبال گرگان از برتری تیم "بتن گستر هیرکان" در بازی نخست مرحله پایانی بسکتبال جام رمضان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالرضا چراغعلی گفت: نخستین بازی از مرحله پایانی مسابقات بسکتبال جام رمضان شامگاه پنجشنبه در سالن امام علی(ع) گرگان برگزار شد و در این مسابقه تیم‌های "بتن گستر هیرکان" و "نظام مهندسی" به مصاف هم رفتند که تیم بتن گستر هیرکان با مربیگری هادی دهقان با نتیجه 62 بر 59 برنده از زمین خارج شد.

وی اظهار کرد: شاگردان هادی دهقان با ترکیب محسن توانا، مهدی ساعی، ساسون آبرامیان، مجید قدیری و نیما بخشی وارد زمین شد و هادی ایزدپناه نظام مهندسی را با ترکیب ابتدایی آرمین صادقی، مسعود صادق‌نیا، مصطفی بالو، پوریا صدیق و محمدصادق طاهری روانه میدان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم بتن گستر هیرکان کوارترهای دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 18 بر 13 و 15 بر 12 پیروز شد و در کوارترهای اول و سوم با امتیازهای 19 بر 16 و 15 بر 13 از نظام مهندسی شکست خورد.

به گفته چراغعلی، بازی دوم فینال فرداشب (شنبه) در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

رییس هیات بسکتبال شهرستان گرگان اظهار کرد: پیش از این بازی قرار بود بازی رده بندی بین تیم‌های "سازمان پسماند" و "شیرکش" برگزار شود که به دلیل انصراف سازمان پسماند این بازی انجام نشد.

عبدالرضا چراغعلی همچنین به مسابقات پیشکسوتان اشاره و بیان کرد: مسابقات جام رمضان پیشکسوتان با شرکت 4 تیم از چهارشنبه آغاز شده و تیم های "جهان ورزش" و "مینودشت" بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

وی افزود: این مسابقات امشب (جمعه) با برگزاری دو دیدار بین تیم های "مینودشت" با "نظام مهندسی" و "جهان ورزش" با "آزادی" پیگیری می‌شود. همچنین تیم "گنبد" از حضور در این مسابقات انصراف داده است.