حماسه 9 دی قله فراموش نشدنی انقلاب

زرین نامه: تاریخ انقلاب اسلامی روزهای بزرگ و سرنوشت سازی را در خود جای داده که امام بزرگوار از آن به ایام الله یاد نموده اند.

تاریخ انقلاب اسلامی روزهای بزرگ و سرنوشت سازی را در خود جای داده که امام بزرگوار از آن به ایام الله یاد نموده اند مثل 22 بهمن ، روز قدس ، تسخیر لانه جاسوسی، روزهایی که محرک و حماسه ساز شده اند و الگوئی برای برون رفت از آسیب ها ، چالش ها و تهدیدات انقلاب اسلامی به شمار می روند .

یکی از این حماسه های بزرگ ، حرکت عظیم و خود جوش مردم در 9 دی 1388 می باشد . دشمنان نظام اسلامی جهت مقابله با حرکت پر شتاب جمهوری اسلامی در ابعاد مردم سالاری دینی و فناوری های عظیم علمی و هسته ای و تقویت حرکت ها و جنبش های اسلامی منطقه راهی جز فتنه گری و نفوذ در ارکان نظام و بی ثبات سازی در درون و چارچوب نظام ندیده ، لذا انتخابات عظیم و پرشور ریاست جمهوری 88 را وسیله ای برای توطئه خود یافته و با عنوان تقلب از چهره های موجه و خواص استفاده و انتخابات بزرگ که می توانست با وحدت زمینه های پیروزی دیگری را رقم زند دچار تزلزل و بحران و آسیب های زیاد کردند .

نقش بی بدیل رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و مردم بصیر ، آگاه و هوشیار که در مقاطع حساس حضوری تعیین کنند دارند ، بار دیگر حماسه ای ماندگار جهت دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و عاشورای حسینی و ستون انقلاب (ولایت فقیه ) خلق کرده اند .

علت و چرایی بازخوانی حماسه 9 دی

1- تاکید و گفتمان مقام معظم رهبری : حضرت آیت اله خامنه ای فرموده اند : در این حرکت دست خدا دیده می شود این حرکت بیماری انقلاب را درمان کرد و حقیقتا 9 دی قله فراموش نشدنی انقلاب است .

2- تجلی مطالبات شعارهای مردم : اول محاکمه عوامل فتنه ، هوشیاری از حرکت های خزنده آن ها در انتخابات آینده ، حل معضلات و مشکلات مردم .

3- بازخوانی جریان فتنه در انتخابات آینده : انتخابات آینده ریاست جمهوری ما را به این نکته وا می دار که بار دیگر حلقه های تشکیل دهنده جریان فتنه ، شخصیت های باسابقه و جریان های تشکیل دهنده آن را شناسایی کرده و اهداف آن ها را جهت به میدان آمدن در انتخابات بشناسیم و همچنین شناخت عناصر میدانی و ضد انقلاب ، معاندین و دشمنان خارجی ، آمریکا ، صهیونیسم و انگلیس را که هدفی جز بی ثبات سازی و به هم زدن آرامش مردم ندارند .

شناخت آثار و دستاوردهای حماسه 9 دی

الف : شناخت عافیت طلبان و مصلحت اندیشان

ب : شناخت قدرت باز دارندگی و نقش مردم

ج: اقتدار ایران اسلامی در جهان

نتیجه : با توجه به علت و آثار و برکات حماسه 9 دی و راهبرد نظام سلطه در انتخابات آینده با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که دشمن در پی به هم زدن آرامش مردم بی ثبات سازی ، با آگاهی و بصیرت وحدت و ایستادگی در مقابل زیادی خواهی های دشمن آن ها را در انتخابات آینده از هر توطئه و فتنه ای محروم سازیم .

نویسنده : محمد فولادی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه