آنچه در 88 گذشت/ شیرینی هایی که تلخ و تلخی هایی که شیرین شدند!

معاون سابق فرمانداری علی آبادکتول در یادداشتی نوشت: هر انتخاباتی که در انقلاب اسلامی برگذار شده در واقع یک رویارویی سیاسی بین نظام اسلامی و نظام سلطه بوده و دشمن نیز در این بین همواره بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم احمدی معاون سابق فرمانداری علی آبادکتول در یادداشتی به مناسبت 9 دیماه و فرارسیدن هفته بصیرت نوشت: این سیاست را می توان در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی دید از این جهت که نظام سلطه و در راس آن آمریکا در انتخابات 88 بشدت به دنبال استراتژی براندازی نظام بودند.

انتخابات سال 88 اوج این دشمنی و هدف اصلی آن ها مشروعیت زدایی نظام از کانال انتخابات بود اما حضور چشمگیر 85 درصدی مردم تمام خواب های دشمن را آشفته ساخت پس دشمن باید کاری می کرد تا شهد شیرین این پیروزی مردمی را به کام مردم تلخ کند حضوری که در تاریخ برگذاری انتخابات در دنیا کم نظیر بلکه بی نظیر بود حضوری که می توانست علاوه بر منافع مادی منافع معنوی، اجتماعی و سیاسی بسیاری برای نظام داشته باشداما دشمنان به کمک عده ای فتنه گر و قانون شکن برای انقلاب چالشی ایجاد کردند که به فرمایش مقام معظم رهبری "دشمنان را امیدوار" و"کشور را در لبه ی پرتگاه" قرار داد.

حداقل هزینه ی ملموس این فتنه بزرگ، تحریم های بیشتر اقتصادی بود تا از این راه مردم را در تنگنا قرار دهند و به اهداف خود برسند.

اگر چه میوه های منحوس شجره ی این فتنه بزرگ در ابعاد سیاسی، اجتماعی و معنوی بسی تلخ تر و مسموم تر بود اما در این مجال نمی توان به همه ی آن ها پرداخت. اما این بار نیز سریال خطای محاسباتی دشمن علیرغم امید های موهوم به عده ای از خواص فریب خورده، تکرارشد و آن چیزی که دشمن را مجدد مایوس کرد و فاداری مردم به اسلام - اهل بیت - ولایت و رهبری و نظام بود که تبلور آن در 9 دی همه را مبهوت کرد.

انقلاب اسلامی پر از تجربیات تلخ و شیرین است. تجربیاتی مثل حوادث قبل و بعد از انتخابات 88 به ما یادآوری می کند که همواره عده ای هستند که فریب می خورند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

دشمن برای تحقق اهداف شوم خود از هرحربه ای استفاده می کند، یک روز پروژه شکاف بین مردم و نظام را دنبال می کند، یک روز آتش آشوب مانند تیر 78 و فتنه 88 را روشن می کند، در یک برهه تحریم ها را تشدید می کند و یک روز هم تمرین اختلاف مذهب و قومیت می کند همان کاری که امروز در سوریه و عراق و... در حال انجام است برای همه این توطئه ها در داخل هر کشوری به دنبال مخاطب است و برای پیشبرد این اهداف از عمله ها و فریب خوردها استفاده می کند.

برای هر ملتی حفظ مرزهای جغرافیایی و اعتقادی در گرو شناخت دشمن است و این مهم در 9 دی به خوبی شکل گرفت. بنابراین 9دی را می توان نه بزرگ ملت فهیم ایران به استکبار جهانی تفسیر کرد.

9 دی نمایش ظرفیت مردمی انقلاب بود

به یقین می توان گفت 9دی نمایش ظرفیت مردمی انقلاب، در غبار فتنه ی داخلی و خارجی دشمنان بود انقلابی که در دنیای آشفته ی امروزی چون نگینی می درخشد و از این منظر است که با فتنه های ساختگی نظام سلطه در خاورمیانه هر روز بیشتر به نعمت انقلاب و رهبری پی می بریم.

به قول مرحوم آیت الله مشکینی:" ما در سجن ابراهیم (ع) هستیم ابراهیم درآتش نمرود در دل آتش، در درون گلستانی قرار داشت و ایران نیز گلستانی است که اطراف آن را آتش نمرود گرفته است"

مردم بارها ثابت کرده اند قدر این نعمت را می دانند و در حفظ آن از چیزی دریغ نکرده اند مردمی که همواره از بسیاری از خواص در حراست از انقلاب جلوتر بوده اند. پس باید قدر مردم را دانست و با تکیه بر ظرفیت های بیکران این مردم بصیر بر مشکلات فائق آمد.

9 دی به همه آموخت که سیاست عزتمندانه در دنیا درگرو همراهی با مردم و در سایه پیروی از ولایت است. سردار شهید برونسی می گفت: "در تبعیت از ولایت باید بدون چون و چرا بود اگر گفت اینجا پا بگذار، بگذار ولو آتش باشد و اگر گفت نگذار، نگذار ولو گلستان باشد باید مقلد باشید تا آخرتتان درست بشود." اما آن چیزی می توانست خواص را در آن تلاطم فتنه نجات دهد التزام عملی به ولایت و پیگیری خواسته ها بر مدار قانون بود.

امروز تفکر انقلابی، رسالتی بزرگ به عهده دارد که با بصیرت به روشنگری و تربیت نسل جوان بپردازد تا در جنگ نرمی که دشمن سال ها آغاز کرده عقب نمانیم. مقام معظم رهبری می فرمایند : "عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و اسقامتی مالک اشتروار مطلبد."

و کلام آخر اینکه 9دی فتح الفتوحی بود که دشمن را در بسیاری از عرصه ها ناامید ساخت.

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه