بروید دندان های درهم شکسته تان را بشمارید!

خلق حماسه حضور مردم در یوم الله 22 بهمن مذاکره کنندگان را با شکوه، استواری و پايبندی بيشتر به اصل انقلاب جلو مي فرستد تا با ایجاد ظرفیت جدید در مذاکرات، به باج خواهي امريکا پايان دهد.

به گزارش زرین نامه؛ شروع کلام را به نام ايزد منان بايد بست که يادداشت های بي مقدمه بي وزن و بي فروغ مي مانند و اصولا کارهای بي مقدمه صورت زيبايي نمي گيرند به جز کار براي خدا که مقدمه نياز ندارد.

کار خدايی روشن و شفاف است و هيچ جريان و حرکتی مقابل آن نمي تواند بايستد. کاری که با خون و گوشت انسان های آزاده پيوند خورده است.

اصولاً و فروعاً هر روزی که کار برای خدا در آن صورت گيرد، روز خدا نام نهاده مي شود، از روز خدا هم جمله ای بس که کار برای خشنودی خدا چپی و راستی نمي شناسد و همه ی قشرها و جناح ها با هر تفکری زير يک بيرق جمع مي شوند.

مطمعناً وحدت مردم از آثار ماندگار کار خدايي است، از آثار ديگر رفراندوم مردم با رای "آری" به انقلاب و اصول آن است که بايد مذاکره کنندگان به نتيجه رفراندوم توجه کنند، مردم از اصول خود روی ميز هزينه نمي کنند.

در اين روز آثارهای بسيار و برکات فراوانی مي بارد، اما چالش ها هم در اين بين کم نيستند. شايد مطرح کردن اين مطلب شيرينی شکوه وعظمت مردم را کمي تلخ کند، اما بايد گفته شود تا فريب چالش افرادی که نيت هايشان با اعمالشان مغاير است را نخورند. افرادی که سخنان آن ها ريشه فکری مردم را آبياری می کند، اما در عمل مانند تبری بر روح آن ها مي خورد.

آدمی می ماند سخن را بشنود يا عمل را ببيند. سخنانی کوبنده و هم محور با انقلاب صورت مي دهند که فطرت تمام انسان های آگاه را بر می انگيزد، اما عمل آنها!ً افرادی که با مخاطب رنگ عوض کرده و در محفلی مطلبی و در محفل ديگر مطلب مغاير ديگری را بيان مي کنند.

اگر از اين افراد که خدا از آن ها نگذرد، گذر کنيم. به شرح شيرينی هایی جشن انقلاب خواهيم رسيد، شيرينی هايی که مذاکره کنندگان را با استواری و پايبندی بيشتر به اصل انقلاب جلو مي فرستد. شکوهی که باعث ظرفيت جديد در مذاکرات می شود، تا شايد به باج خواهي امريکا و باج دهی مذاکرون پايان دهد.

در گذشته قبل از يوم الله 22 بهمن شبکه های ماهواره و فضای مجازی اميد به متلاشی کردن وحدت و بيهوده دانستن راهپيمايی داشتند، اما با گذشت سال و تزريق انقلاب به فرهنگ مردم و پايداری و استقامت آن ها، ديگر حرکت های انقلابی اينچنين را نمي توانند متوقف کنند.

عده ای راهپيمايی را بيهوده مي دانند، در پاسخ به آن ها می توان حرکت های انقلابيون در يمن، لبنان، سوريه، عراق و بحرين اشاره کرد که اينچنين حرکت ها اگر دليل اصلی بر انقلاب آن ها نبوده، فرع هم نبوده است. شايد بتوان گفت انقلاب کشورهای ديگر مديون ايستادگی و حرکت های انقلابی اينچنينی است.

شايد بتوان از دلايل داخلی اين حرکت اينگونه برشمرد:

1- اميد مسئولين جهت فعاليت و کوشش بيشتر، به جهت برخورداری از پشتوانه عظيم مردمی

2- تزريق روحيه و اميد مردم به تلاش بيشتر

3- وحدت احزاب، گروه ها و مذاهب زير بيرقی به نام انقلاب اسلامی

4- آگاه سازی خيانت ها و ظلم های مستکبران

مطمئناً يدالله است که در يوم الله مردم را ياری مي کند اما اميد مي رود مسئولين پاسخ خدمت مردم را بدهند و قدردان آن ها در عمل باشند.

محسن نادران

عضو شورای تبيين بسيج دانشجويي استان گلستان

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه