تابلو تردد ممنوع مسئولین بر جاده ی ابر

بی مسئولیتی و بی توجهی مسئولین، سبب شده که حتی ساخته شدن جاده ی ابر هم به ذهن احدی خطور نکند، چرا که آقایان دوست ندارند، این جاده مهم، تغییراتی در زندگی و معیشت مردم گلستان ایجاد کند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد حسینی در یادداشت ارسالی خود به این پایگاه خبری تحلیلی نوشته است: هر روز بهانه ای می تراشند، یک روز درختان و فضای سبز و روز بعد حشرات مسیر جاده ی ابر را مانع بزرگ برای ساخته شدن این جاده اعلام می کنند، اما همه ی مردم می دانند که محیط زیست بهانه ای بنی اسرائیلی است تا به هر قیمتی شده، آقایان مانع کلنگ زنی این جاده شوند. بنظر این جاده به طرحی کاملاً سیاسی برای آقایان سیاست پیشه تبدیل شده است!

تنها چیزی که در تمام این سال ها از مسئولین محترم عاید مردم استان و علی آباد کتول شده، دروغ و بهانه های بی سر و تهی است که هر روز برای مردمان این دیار، نجوا می کنند.

دیگر برای تمامی گلستانی ها شفاف و روشن شده است که آقایان اصلا میلی برای باز کردن گره ی زندگی مردم نجیب این منطقه ندارند و تمام وعده ها و شعار های انتخاباتی و تبلیغاتی، تنها برای جلب توجه مردمانی است که سال های سال است به ساخته شدن این جاده چشم دوخته اند!

روسای محترم استان تنها خود را موجه و مدافع حقوق بشر و دوست دار طبیعت نشان می دهند و اعلام می کنند که خدمتگزار این مردم هستند در صورتی که کاملا واضح است، آقایان محترم اسیر سیاست شده اند و احزاب چنان طناب محکمی بر گردنشان انداخته اند که نمی توانند برای خلق و در راه خدا گام بردارند و مجبور شده اند فقط و فقط شعار دهند.

جاده ای که همه مردم به خوبی می دانند، علاوه بر کوتاه نمودن مسیر دو استان گلستان و سمنان، چه برکات دیگری برای این دو استان همجوار به ارمغان خواهد آورد.

این جاده از یک طرف مناطق کویری ایران را به گلستان سرسبز متصل می کند تا مردمان خوب این استان ها با مسافرت راحت به گلستان از طبیعت زیبای این استان لذت ببرند و از طرف دیگر، مردمان جنگل نشین، می توانند به راحتی برای کویر نوردی راهی آن استان ها شوند، هرچند برای آقایان تنها چیزی که مهم نیست، آسایش و آرامش مردم است.

جاده ای که علاوه بر تبدیل شدن به شاهرگی تازه برای گردشگری استان، می تواند انقلابی در ترانزیت محصولات کشاورزی گلستان به جنوب و علاوه بر آن با کوتاه شدن مسیر، بازار چه ی مرزی اینچه برون، این منطقه را به یکی از مهم ترین قطب های ترانزیتی کشور تبدیل کند.

البته برای آقایان، اقتصاد و وضعیت معیشت مردمان خوب این استان هیچ اهمیتی ندارد.

آقایان عزیز دلسوز محیط زیستی شده اند و هر روز بهانه ای می تراشند تا با هر قیمتی شده مردم را راضی کنند که این جاده جزء چیزی ضرر، عاید استان نمی کند و واویلا سر می دهند که ایها الناس با ساخت این جاده، جنگل نابود می شود، حیات وحش نابود می شود، اما همه ی مردم به خوبی  می دانند که همین آقایان هیچ اهمیتی برای محیط زیست قائل نیستند و اگر فرصت باشد حاضرند تمام جنگل را به سرمایه داران و زمین خوارن بفروشند تا سراسر جنگل و کوه را تبدیل به ویلا های لوکوس کنند.

لطفا از این آقایان سیاسی پشت پرده که در مسیر ساخت جاده ابر سنگ اندزی می کنند، بپرسید: زمان آتش سوزی های اخیر کجا بوده اید که سوختن صدها هکتار جنگل هم نتوانست حس زیست دوستی شما را بیدار کند. دود این جنگل ها به آسمان هفتم رسید اما از شما جزء سکوت و سکوت چیزی نشنیدیم.

30 سال است که هنوز این جاده ساخته نشده است. هر کسی که از راه می رسد وعده سرخرمنی می دهد که این جاده ساخته خواهد شد اما همچنان هیچ اقدامی جزء بازدید از جاده صورت نگرفته است.

جاده ای که در تمام این 30 سال می شد آن را با دست و بیل و کلنگ ساخت و به بهره برداری رساند، متاسفانه همچنان به یکی از آرزوی های مردم این منطقه تبدیل شده است.

مسئولین محترم، توجیح های شما برای مردم نان و آب نمی شود و هیچ گونه تغییری در زندگی معیشتی مردم استان ایجاد نمی کند، لطفا دست از لجاجت و سنگ اندازی در مسیر این طرح بردارید، شاید این جاده بتوان زندگی خیلی ها را از لحاظ شغل و در آمد تغییر دهد.

لطفا بگذارید مردم استان نفس بکشند.

نویسنده: سربازی از دیار کتول

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه