علامتگذاری مسیر بهشت با  نصب 4000 پرچم افتخار بر سر در منازل پیش قراولان دیار یار!

کنگره 4000 کبوتر خونین بال استان گلستان با اجرای برنامه های متنوع و ارزشی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و همسنگران شهدا سعی کردند با زنده نگه داشتن یاد شهدای استان، نسلی را آگاهی بخشند که امروز در امنیت حاصل از خون های به زمین ریخته شده شهدای، دل به فرهنگی غربی و کم رنگ و لعاب و شعار هایی بی محتوا و بی اصالت دل خوش کرده اند.

به گزارش زرین نامه؛ وحید حاج سعیدی نوشت: دوستان و همسنگران شهدا سعی داشتند با گرامیداشت یاد آن ها، این نکته را یادآور شوند که امنیت امروز جامعه و ترس قدرت های پوشالی جهان امروز از کشور جاویدان ایران، دستیابی به دانش هسته ای، نصب سامانه اس 300 و پرتاب پهپاد و موشک و ... نیست.

ترس دشمن از روحیه بسیجی سردار سلیمانی ها است که زندگی در این سرای را بازیچه ای بیش نمی انگارند و برای فردای این سرزمین و دفاع از شرف، دین و مملکت لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند و فرهنگ شهادت و ایثار را نه در مقالات و کتاب ها بلکه همین امروز در میادین جنگ کشور های همسایه مرور می کنند.

ترس دشمن از مادران شهدایی است که معتقدند اگر ده فرزند دیگر داشتند آنها را در راه دفاع از دین و ناموس و وطن راهی جبهه ها می کردند. ترس دشمن از لیست های ثبت نام جوانان برای اعزام به سوریه است.

1481355292

ترس دشمن از روحیه شهادت طلبی و گذشت به خاطر همنوع است و لا غیر ...

امروز بعد از گذشت چند روز از برگزاری کنگره شهدای استان و جمع آوری بنر و نماد های کنگره، تنها 4000 پرچم بر سر در منازل شهدای این استان باقی مانده اند که بی هیچ تردید راهنمای نسل جوان در رسیدن به سر منزل مقصود خواهند بود و این نماد نشانگر این جمله است که پرچمی را بر افراشتیم هرگز بر زمین نخواهد افتاد.

راهی که شهدا برای نسل بعد نشانه گذاری کردند راهی جاودان و الهی است که حرکت در آن مسیر سعادت و نیک فرجامی را به هرماه خواهد داشت.  

امید است نمی از دریای بیکران اعتبار و عظمت شهدا ، دل های خسته و افگار را ما را نیز طراوت بخشد و باشد که چراغ منور شیوه تفکر شهدا راهگشا و هدایت بخش ما در مسیر پر پیچ و خم دنیای امروز باشد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه