آیا دشمن در خانه ملت نفوذ کرده؟!/ 15نماینده قدس را پایتخت فلسطین نمی دانند!؟

یکی از فعالین سیاسی دانشجویی از مخالفت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعلام پایتختی قدس برای کشور فلسطین انتقاد کرد و آن ناشی از نفاق این تعداد نمایندگان در مجلس خواند.

به گزارش زرین نامه؛ میثم زنگانه با توجه به آرای قابل تامل نمایندگان مجلس در اعلام پایتختی قدس برای کشور فلسطین یادداشت خود را با این پیام امام خمینی که تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام شروع کرد.

وی در یادداشت خود آورده است:

آیا دشمن درخانه ملت نفوذ کرده؟ روز گذشته در کمال ناباوری مطلع شدیم در مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی نمایندگان ملت با 187 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در صحن، طرح دو فوریتی اعلام «قدس» به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین را به تصویب رساندند.

یعنی چه؟! فقط 187 نفر از 233 نفر. وا اسفا... چه بوی نفاقی می آید.

مگر نه این بوده که نمایندگان مجلس در جمهوری اسلامی متعهد شده و قسم یاد کرده اند که پاسبان اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی باشند. آیا حمایت و پشتیبانی از ملت های مظلوم و ستمدیده و مستضعف جزء آرمانهای ما نبوده.؟! ... وا اسفا

اگر مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ایران هم اجرا می شد 15 نفر و 9 نفر نماینده جاسوس و صهیونیست حاضر در مجلس ما هم مشخص می شد.

اینجاست که دوباره پیام تاریخی امام خمینی ره می بایست برای مدعیان راه امام تکرار شود؛

" چه شرم آور است سکوت در مقابل این فاجعه بزرگ تاریخ.چه ننگ است برای دولتهای اسلامی که با در دست داشتن شریان حیاتی ابرقدرتهای جهان بنشینند و تماشاگر باشند که آمریکا ابرجنایتکار تاریخ، یک عنصر فاسد بی ارزش را در مقابل آنان علم کند و با عده ای ناچیز عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت نمائی کند.

چه شرم آور است سکوت در مقابل این فاجعه بزرگ تاریخ. خائنین به آرمانهای انقلاب اسلامی و خون شهدا بدانند خيال نكنند اگر ٤نفر كه سابقه انقلابي دارند ازكاروان انقلاب كنار رفتند انقلاب غريب است این انقلاب تا اخر هست و به مهدویت وصل خواهدشد و هر کس پیاده شود باخته است

در پایان این جمله حضرت امام خامنه ای عزیز را مرور می کنیم که فرمودند: «از مسئله فلسطین غافل نشوید ، مسئله فلسطین مساله اول جهان اسلام است».

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه