پرنده هاي خشمگين؛ از حمله به مساجد تا فتح قله هاي فرهنگي پايتخت

زرین نامه: پرنده هاي خشمگين پس از آن كه هويت اصلي خود را عليه ايران نشان دادند، بازارها و فروشگاه هاي تجاري مختص به كودكان و نوجوانان را به دست گرفتند.

به گزارش زرین نامه؛ بازی پرنده های خشمگین (Angri bird) یکی از پر مخاطب ترین بازی های رایانه ای به حساب می آید که در مدت زمان کوتاهی توانست، پایتخت ایران را تحت سیطره‌‌ی نفوذ خود در آورد.

این بازی در سال ۱۳۸۹ توسط کمپانی روویو (Rovio) که یک شرکت تولید کننده بازی‌های تلفن‌های همراه به حساب می آید، ساخته شده است.

شخصیت‌های اصلی این بازی پرنده‌های خشمگینی هستند که فرزندان‌شان خوراک خوک‌های سبز رنگی شده اند و این پرنده ها باید این خوک‌ها را که درون سازه‌هایی از جنس سنگ و شیشه و چوب پنهان شده اند را به کمک نوعی تیرکمان کشی و طی عملیاتی انتحاری نابود کنند.

این پرنده های خشمگین پس از آن که طرفداران بیشماری در سراسر دنیا از جمله ایران پیدا کردند، هویت ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را نشان دادند به طوری که در مرحله ۹ جدیدترین نسخه این بازی با نام Fry Me To The Moon، کاربران باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آنها بروید که کاملا شبیه به نقشه کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

همچنین در مرحله ۱۰ این بازی نیز کاربران باید دست به به تخریب خانه‌هایی بزنند که شباهت زیادی به خانه های موجود در کشورمان دارد. قرار گرفتن این خانه ها روی سیاره ای شبیه به نقشه ایران و نمایان بودن "برج میلاد" در وسط آن دلیلی بر این مدعی است.


البته هویت خبیثانه سازندگان این بازی رایانه ای به این جا ختم نمی شود چون که آن ها در اقدامی ضد دینی در نسخه جدید بازی (Rovio mobile ltd ver: ۲.۲.۰) گیمرها را موظف به تخریب موانعی می کند که شباهت زیادی به مساجد مسلمانان دارد. سازندگان این بازی کاربران را موظف می کنند تا برای گذشتن از این مرحله، بارها و بارها دست به تخریب مسجد بزنند و خوک های داخل مسجد را از بین ببرند!


اما آن چیزی که جای تعجب و البته ریشه یابی دارد نفوذ تبلیغاتی محصول شرکت روویو در مراکز خرید پایتخت و سایر شهرهای کشورمان است.

پرنده های خشمگین پس از آن که به صورت اپیدمی و بلوتوث وار وارد گوشی های آندروید شدند و در ادامه در اکثر گوشی موبایل ها و سیستم های کامپیوتری برای خود جا باز کردند، وارد مراکز خرید لوازم التحریر و پوشاک کودکان و نوجوانان شدند.

به هرحال مردم و اصحاب رسانه باید در مقابل نفوذ تبلیغاتی شرکت های ضد اسلامی- ضد ایرانی هوشیارتر باشند و جلوی ترویج آنها را بگیرند.
از سوی دیگر مسئولان و ناظران وزارت ارشاد که وظیفه نظارت بر لوازم التحریر، پوشاک و یا اقلام دیگر را دارند باید در خصوص جلوگیری از علائم ضد ارزشی تدابیر مناسبی اتخاذ کنند.

منبع : عصر امروز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه