شارلی را پاره کنیم/ ما از نسلِ پیامبریم

وقتی ترسوها، به جرم محبوبیت، دست به توهین می زنند، ما سکوت نمی کنیم، حتی اگر لازم باشد، از تمام خوشی هایمان بگذریم!

به گزارش زرین نامه؛ ما از نسل بدریم! از حنین آمده ایم، رنج های خندق را به دوش کشیده ایم و صبر کرده ایم، ما از احد عبرت گرفته ایم و با فتح مکه اوج انسان دوستی را به نمایش گذاشته ایم، ما از نسل رسول الله، از نسل پیامبریم، ما مسلمانیم!

چندی است که رسانه های غربی بی حیایی را از حد گذرانده و جامه ی حیوانیت بر تن کرده و شده اند درندگانی در کالبد انسان!

هر چند خود را آدمی می نامند اما بویی از انسانیت نبرده اند! ننگی شده اند بر اشرف مخلوقات و در این برهه از تاریخ همچون مرداری متعفن در برگ برگ های آرشیو زمان می مانند!

وای به آن روز که صبرمان سر برسد!

آن روز که همه با هم، یک دنیا مسلمان شمشیر های غلاف شده را از نیام بر کشیم، کاخ تزویر و نیرنگ، تمام کاخ های دروغین را در هم می شکنیم، حتی کاخ سفید را هم به آتش می کشیم! شارلی را پاره می کنیم!

ما از نسل پیامبر رحمتیم، می گذریم، سکوت می کنیم، اهل جنگ و خونریزی نیستیم، اما اگر قرار بر جنگ باشد، چون بدر، با تعداد انگشت شماری هم دنیای کفرتان را در هم می کوبیم!

شارلی را پاره می کنیم، دروغگویان را در غل و زنجیرش می کنیم و می کشیم تا مکه تا مسجدالنبی، روبه روی بارگاه پیامبر حق، حد را جاری کنیم! ما زاده ی جنگیم، از شهادت نمی هراسیم، ما وارثان نبردیم!

اما ما مسلمانیم، اهل جنگ و لشکر کشی و غارت و خون ریزی نیستیم، ما حتی از خون ابوسفیان هم گذشته ایم، در تاریخمان پر بوده است از ابوجهل و ابولهب، حال شارلی، اگر شیطان شده است، ما هم می جنگیم، می کشیم ، آنکه حیا را زیر پا گذاشته است!

ما از نسل رسول مهربانی ها، از نسل محمدیم، ما خنجر دیر می کشیم، می مانیم، صبر و بردباری پیشه می کنیم، اما اگر به میدان آمدیم دوباره عاشورا را زنده می کنیم، ما از نسل حسینیم، از نسل آل محمد!

شارلی را پاره می کنیم، اگر ولیمان فرمان دهد، سخت حمله می کنیم، نشریه بماند، فرانسه و دارو دسته اش را در آتش خشم خود نابود می کنیم، ما از نسل حقیم!

شارلی اگر تو راه را گم کرده ای، اگر فرمانبردار شیاطین شده ای، ما مسلمانیم و احترام به تمام ادیان بر ما واجب است، ما تورات و انجیل نمی سوزانیم، به زبور هم احترام می گذاریم، عیسی و موسی جای خود ما حتی به پیروانشان هم بی احترامی نمی کنیم، ما کاریکاتور نمی کشیم، ما احترام می گذاریم، چون از اسلام آموخته ایم!

شاید دوباره روز کندن خندق از راه رسیده است، شاید احزاب از هر سو آمده اند، ما در گرفتاری ها، رنج ها و نداری ها یثرب را از گزند عمروبن عبدود ها محافظت کرده ایم، لازم باشد دوباره به خیبر یورش می بریم و با هم دنیا را به تسخیر خود در می آوریم!

ما مسلمانیم و اهل خون ریزی نیستیم، ما از نسل پیامبر رحمتیم!

نویسنده: محمد سلیمی

انتهای پیام/ت

خبر مرتبط: 

مسلمانان؛ به احترام محمد(ص) متحد باشیم

دولت فرانسه در میدان صهیونست خبیث بازی نکن‬

تجلی ارادت مسیحیان گلستانی به پیامبر اعظم (ص)+تصاویر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه