نفرین بر آن قلم که حق را کتمان می کند

مگر می شود، حسین باشد و یزید مرده باشد؟ مگر می شود علی اصغر باشد و حرمله نباشد؟ مگر می شود، کربلا باشد و سکه های ابن زیاد نباشند؟

به گزارش زرین نامه؛ برای همه ی ما در تمام این سال ها روشن است که عده ای در حال تعظیم به شیطان هستند و تنها برای دو ریال قلمشان و ایمانشان را فروخته اند و اسیر دنیایی شده اند که تمامش به هیچ نمی ارزد.

بعد از اینکه بارها و بارها شاهد توهین و بی حرمتی روزنامه های جناح اصلاح طلب به باور های مردم بوده ایم و هر بار ننگی شده اند در آرشیو رسانه های نوشتاری این سرزمین، اما متاسفانه در دولتی که قرار بود بر پایه ی تدبیر و امید گام بردارد، بدطوری خاطره ی بی تدبیری ها را زنده می شود!

شاید وقتی روزنامه ی آقایان از بنی صدری که تمام خاطره اش بوی نیرنگ و وطن فروشی می دهد، حمایت می کند و وی را برادر انقلابی می نامد، بعضی آقایان هم به آن ایمان آورده اند که می توانیم با هر بد اندیش منافقی دوست باشیم و این برای ما شفاف است که این جماعت نمی توانند، چون اگر توانشان بود دوباره و چند باره در همین سرزمین به بهانه تغییرات ، کربلایی راه می انداختند و با فتنه انگیزی خون ها می ریختند!
قبل از اینکه مردم دهانشان را ببندند...!

روزنامه ی اعتماد دوباره روی هر چه شمر و شمری است را سفید کرده، و بعد از اینکه به بنی صدر سجده کرده است، هم چون کوفیان به خون خدا، حسین (ع) حمله می کند و می نویسد و می گوید »اما این اسطوره‌ها هم به نظر می‌رسد رنگ باخته‌اند و برای نسل امروز آنقدر اهمیتی ندارند«...

از نظر جنابعالی، کربلا معنا ندارد! شهادت معنا ندارد! ولایت معنا ندارد! برای ما حسین رنگ باخته است، عباس رنگ باخته است، زینب رنگ باخته است!

آنگاه برای ما ترسوهایی چون بنی صدر الگو و برادر هستند! اوباما همه کاره ی دنیاست و کنفرانس ژنو، حلال مشکلات!

برای ما مهم نیست، حتی اگر دنیا کوفه باشد و روزنامه های ننگین چون جارچیان ابن زیاد در پس کوچه های شهر فریاد وا مصیبتا سر دهند و فوج فوج کوفیان، تسلیم نیرنگ های کاخ تزویر شوند و آب را بر طفلان حق ببندند، تنها برای ما کافی است که ولی مان فرمان دهد تا شمشیرها را از غلاف بر کشیم!

شفاف و بی پرده فقط به اعتماد می گویم:

امثال شما در زمان جنگ مرید بنی صدر بوده و در پستوی خانه هایتان چادر به سر گوشه نشین و هر روز در اندیشه ی فرار از این کشور!

و می دانیم اگر دوباره روزی همان شرایط تکرار شود پیشواهایتان لباسی رنگین تر از بنی صدر بر تن می کنند و هزار قلم آرایش کرده از این مرزو بوم فرار می کنند و باز دوباره امثال همان مردان جنگ با خون و جانشان، در صف ولایت می مانند و با سر بندهای یا حسین، از وجب وجب خاک میهن دفاع خواهند کرد.

راحت باشید، سالهاست که شما را خوب شناخته ایم ....

نویسنده: محمد سلیمی

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه