37 سال مجاهدت خاموش برای دولت موعود

در همه ی 37 سال  پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه سربازانی در کشور بوده اند که بی نام و نشان فعالیت های ارزشمند و کلیدی برای حفظ استقلال و امنیت مان انجام داده اند که با این وجود گمنامی را بزرگترین سرمایه خود می دانند.

به گزارش زرین نامه؛ امنیت یکی از مهمترین شاخصه های زندگی در جوامع بشری است که به شکرانه الهی و لطف عنایات امام عصر(عج) در حال حاضر کشور ما در مباحث امنیت داخلی و مرزها دارای رتبه بسیار خوبی است.

قطعا در فرآیند اجرای امنیت و آسودگی خاطر، سازمان ها و نهادهای امنیتی وجود دارند که این بستر را فراهم می کنند. در محیط پیرامونی ما انسان هایی زندگی می کنند که بدون نام و نشان رسالت بزرگی به عهده دارند و در طول دوران این انقلاب نقش های کلیدی داشتند و در مواقعی نیز عزت و اقتدار خود را به بیگانگان نشان دادند.

در نبردهای اطلاعاتی دنیای امروز برنده و اقعی کسی است که به انگیزه، توان، دانش و تکنولوژی مجهز و از سرمایه های انسانی قوی برخوردار باشد. نیروهای دستگاه های امنیتی ایران در مقابله با دشمنان ما پیروزی های تعیین کننده ای داشتند که این امر به وضوح قابل رویت است.

دستگیری عبدالمالک ریکی، نفوذ و احاطه عوامل اطلاعاتی بین لندن نشینان و اصحاب فتنه، برخورد قاطعانه با سر شبکه های گلدکوئیست و مفاسد اقتصادی، دستگیری جاسوسان آمریکایی و... نشان از قدرت روز افزون این نهاد مقدس در انقلاب اسلامی دارد.

همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور فرمودند: «شما در این سنگر جهاد و مبارزه خود، هیچ گاه نبایستی خسته شوید زیرا بین کلیه سنگرهایی که جمهوری اسلامی ایران در آن در حال مبارزه است، هیچ سنگری با فضیلت‌تر از سنگر مقابله با نفوذ و توطئه دشمنان خارجی انقلاب نیست».

بی‌شک نقش سربازان گمنام، همچون نقش رزمندگان اسلام در عرصه دفاع مقدس و در دفاع از میهن اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، در سنگرهای نظام اسلامی همیشه با لباس رزم و به عنوان چشم‌های بیدار جامعه برای حفظ و حراست از کشور جانفشانی می‌کنند در حالی که نشانی از آن ها نیست.

حریت و رشادت سربازان سرافراز گمنام ایران اسلامی در لوای تبعیت از ولایت و مسیر روشن ایمان، جلوه‌های مبارکی از نصرت‌ الهی و فتوحات غرور ‌آفرین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زند.

و حال ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه ولادت با سعادت امام زمان (عج) و هفته ای که مزین به نام سربازان گمنام است، از تلاش‌های مخلصانه و خستگی ناپذیر این عزیزان در نبرد خاموش که امنیت، آسایش و آرامش را برای کشور عزیزمان به ارمغان می‌آورند تشکر می کنند. (من لم یشکر من المخلوقین لم یشکر الله عز وجل)

نویسنده:جواد محمدیان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه