22 بهمن امسال نیازمند حضور با شکوه تر مردم است

زرین نامه: آخرین طراحی دشمنان نظام اسلامی ، تشدید تحریم ها و تداوم موج گرانی ها به بهانه های مختلف و زمینه سازی برای نا آرامی های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی تا زمان برگزاری انتخابات سال آینده است.

با توجه به راهبردها و تاکتیک های اعلام شده از طرف مراکز طراحی و تصمیم گیری نظام سلطه و استکبار برای دشمنی با انقلاب اسلامی ایران، امروز شاهد اجرای مرحله به مرحله طراحی های انجام شده علیه کشورعزیزمان در سطوح داخلی و بین المللی هستیم.

دشمنی ها در سطح بین المللی با تشدید تحریم ها و تهدیدات نظامی علیه کشور، افزایش فشار های سیاسی از طریق تصمیمات گروه 1+5 در زمینه تصمیمات هسته ای کشور، بر هم زدن نظم بازار های بین المللی بخصوص بازار نفت علیه ایران، اختلال در بازار ارز و طلا و ... به اجرا در آمده و ادامه نیز دارد.

در سطح داخلی، دشمنی ها به شکلهای گوناگونی در حال اجرا است که این دشمنی ها با توجه به عمق کینه و بغض آنان، حالت جنگی به خود گرفته است . پیشبرد همزمان جنگهای فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی به عنوان مثلثی کارآمد برای از پا در آوردن انقلاب اسلامی از طرف دشمنان خارجی و با همراهی نیروهای داخلی آنان در حال پیگیری است.

امروز اجرای جنگ مثلثی « فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی » با جمهوری اسلامی ایران، مهمترین راهبرد دشمنان است که در این زمینه از همه ابزارها ، امکانات ، افراد و بسترهای مفید دیگر، بهره گیری و سوء استفاده می شود و برای رسیدن به اهداف خود پازل ها و ریل گذاری های هدفمندی را طراحی نموده است.

محور اصلی جنگ مثلثی اخیر ، مسائل اقتصادی و تحریم هاست و مسائل سیاسی و فرهنگی اضلاع کمکی و فرعی آن بوده و بستر انتخابات بهترین زمینه اجرایی نمودن این استراتژی منظور شده است زیرا که نتیجه خود را در فتنه 88 و سایر پروژه های مشابه در کشور های دیگر نشان داده است .

متاسفانه در داخل کشور برخی از سران و خواص متوجه نبوده و دانسته یا نداسته در حال تکمیل پازلهای دشمن هستند و در مسیر ریل گذاری شده دشمن حرکت می کنند و سخنان و مواضع اخیر برخی از مسئولین ارشد نظام و خواص کشور ، حوادث و جریانات سیاسی و اقتصادی کشور را به سوی اهداف دشمن راه می برد که شادمانی و جنجال آفرینی رسانه ای خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای معاند از یک حرف یا موضع یکی از مسئولین ، تایید کننده این موضوع است .

جریان اپوزیسیون داخلی و مدعیان اصلاح طلب که سالهاست مورد حمایت و هدایت سران خارجی فتنه قراردارند ، یک بار دیگر در حال مقدمه چینی برای تحقق اهداف و برنامه ریزی های دشمن هستند که دستگیری های اخیر وزارت اطلاعات از جاسوسان و خبرنگاران داخلی همکار با BBC فارسی تایید کننده این گونه تحرکات است .

برآورد دشمن از وضعیت کشور در مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در حال حاضر این است که ایران اوضاع خوبی نداشته و آمادگی برای برخی آشوب ها وجود دارد و در حال زمینه سازی برای ایجاد برخی نا آرامی ها اجتماعی و سیاسی بر پایه فشارهای اقتصادی به مردم هستند .

امروز در کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت ، همدلی و همراهی مسئولین و مردم با نظام و انقلاب وجود دارد و این نکته ظریف را آحاد مردم جامعه از اقشار و قومیت های مختلف به روشنی درک نموده و پذیرفته اند ولی برخی از بزرگان و خواص به دلایل گوناگون از مسیر اصلی نظام و انقلاب فاصله گرفته و در مسیرهایی که دشمن طراحی نموده است ، گام بر می دارند .

مردم فهیم و با بصیرت ایران در 34 سالی که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته است ، همواره ثابت کرده اند که پای میثاق و بیعت خود با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده اند و امروز هم با تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب بر همان عقیده و آرمان تاکید می کنند .

دهه فجر و یوم الله 22 بهمن در هر سال ، یاد آور پایداری و استقامت ؛ فهم و شعور بالا و بصیرت مثال زدنی مردم ایران اسلامی است که با شناخت حق و حقیقت و استواری در مسیر اصلی انقلاب ، همدلی و همراهی خود با ولی امر و امام خود را به جهانیان ثابت نموده اند .

یوم الله 22 بهمن بزرگترین نماد پیوند " امام و امت " در تاریخ معاصر است و ملت سر فراز ایران در این سالها به خوبی نشان داده است که توجهی به مسائل حاشیه ای و موارد انحرافی از خط مستقیم ولایت و رهبری ندارد و با این گونه موارد مانند کف روی آب برخورد می کنند .

امسال هم با توجه به هجمه سنگین دشمنان خارجی و همراهی فتنه گون عوامل داخلی آنان و ایضا ، بی بصیرتی برخی سران و خواص کشور ، گویا نیاز است تا یک بار دیگر ، مردم عمق و قداست پیوند خود با امام و انقلاب و تبعیت و ارادت قلبی خود به رهبری معظم انقلاب را به نمایش بگذارند و همه نقشه ها و توطئه های طراحی شده دشمنان را نقش بر آب کنند و برگ زرین دیگری در کارنامه طلایی انقلاب اسلامی درج نمایند .

جابر تمسکنی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه