رهبرم، برای شما می نویسم: از امت خود دلشاد باش

زرین نامه: امروز مردم سراسر کشورم ایران، مشتی محکم و با اقتدار به بلندای 34 سال استقلال و اقتدار ایران اسلامی بر دهان یاهوه گویان و تفرقه افکنان زدند.

حماسه ی حضور از جنس مردمی شجاع و پایبند به آرمان های انقلاب باری دیگر توسط مردمان شهرها رو روستاهایمان آفریده شد.

امام و مقتدای ما دلشاد باش از مردمی که همچنان بر اهداف شما از ایجاد حکومت اسلامی ایستاده اند تا شانه به شانه و دست به دست پرچم بزرگ و سه رنگی را که نام الله بر آن تلالو نور ایمان را در دل هر مسلمان انقلابی روشن می کند، به دست امام زمان (عج) برسانند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نشان از درست بودن هدفت دارد که هنوز مثل و مانندی برای آن یافت نشده که لب تشنگان همچنان در گوشه و کنار دنیا تاریخ تو را می خوانند و با خلف صالح تو تجدید میثاق می کنند.

شاد باش رهبر من که مردم پشتیبان راه درست و پرنور و خدایی تو هستند، مردم امروز به عشق تو آمدند تا بگویند کوته نظری برخی تفرقه انگیزان و بداخلاقان سیاسی، در تصمیم قاطع آن ها برای حمایت از انقلاب اسلامی که 34 سال تلاش کردند تا اقتدار امروز را پدید آورند، تاثیری ندارد.

امروز مردم یکپارچه فریاد می زدند نام تو را، کودکان عکس تو را همچون سپری محکم بر سینه می چسباندند و از وجود پدری مهربان شاد بودند.

مادر شهیدی را می دیدم که مشت محکم کرده و چادر سیاهش که نشان از الگوی بزرگ وی داشت تو را فریاد می زد و شاد بود از شهیدی که در راه کشور داده بود.

پدر پیری اشک می ریخت و اشکی از روی شوق و درمانده ای که پرچم ایران را در یک دست و تصویر زیبای تو را در دستی دیگر، مادر جوانی که صورت فرزندش را منقش به رنگ پرچم کرده بود و بسیاری از شکوهمندی های دیگر در صورت و قلب هریک از مردم شهرم امروز نشان از اقتدار تو و کشورم داشت و من شاد از این همه شوق مردمانم برای ظهور منجی و پایداری کشور اسلامی ام دعا می کردم تا همچنان آزاد زندگی کنم و با سربلندی بگویم " من یک ایرانیم "

نویسنده: مهتاب محمدی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه