از نام و اعتبار «رهبر معظم انقلاب» هزينه نکنيم

در بازار گرم تبليغات انتخاباتی، رعايت بايد ها و نبايدهايی ضرورت دارد که بايد از سوی هر يک از نامزدها لحاظ شود. سواستفاده از نام شخصيت ها از جمله مواردی است که در برخی از تبليغات قابل رصد است.

به گزارش زرین نامه؛ آرش گوکلانی یک فعال سیاسی و اجتماعی علی آباد کتول نوشت: این روز ها که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش رو داریم فضای کشور هم به شدت سیاسی شده که دغدغه مردم پیرامون مسائل تامین معیشت و سرنوشت کشور از دلایل آن است.

با رصد فعالیت های دوستان انقلابی به ویژه در فضای مجازی می توان وجود حس دلسوزی، نگرانی، دغدغه مبارزه با فساد و تبعیض و عدالت خواهی در آن ها پی برد، اما در این میان برخی تحلیل ها و برداشت ها به جامعه القا می شود که فارغ از داشتن تبعات جدی برای آبروی انقلاب، وجه شخصیتی و انقلابی گری مقام معظم رهبری را هم خدشه دار می کند.

برخی تحلیل ها در فضای مجازی منتشر می شود که بنده به شدت نگران آن هستم، چرا که تحلیل هایی مانند «نظر رهبری به رییس جمهور شدن فلان شخص است» و یا «نظر رهبری بر ۴ ساله شدن رییس جمهور فعلی است» بیشتر برداشت های شخصی افراد از بیانات رهبر معظم انقلاب نه چیزی که ایشان بر زبان جاری می سازند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات های زیادی در کشور برگزار شد و همواره مردم کاندیدای مورد نظر خود را آزادانه انتخاب کرده اند. لذا اگر چه می گوییم باید ویژگی های فرد اصلح را در بیانات رهبر معظم انقلاب جست و جو کرده و کاندیدایی پایبند به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) انتخاب کنیم، اما هیچکس حق ندارد عکس کاندیدایی را در کنار عکس مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) قرار دهد و زیر آن بنویسید؛ کاندیدای رهبر انقلاب!

بدانیم که با این کار با دست و اراده خودمان فضا را برای تحلیل ها و فعالیت های تخریبی ضد انقلاب ها باز می شود و بازنده این بازی خودمان خواهیم بود.

ممکن است به برخی ساز و کارها در دولت ها داشته باشیم، در واقع انقلاب کردیم که بتوانیم وضع موجود را اصلاح کنیم، اما معتقدم تحلیل های غلط و نادرست می تواند سبب انحراف در تشخیص شود و یک کشور را به سرازیری سقوط ببرد و لذا باید مبنای فعالیت های همه اعم از اصلاح طلب و اصولگرا حفظ آبروی نظام و انقلاب اسلامی باشد.

مردم این روزها با سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، درد زیاد و ناگفته ها فراوان است اما مهمترین مسئله حفظ وحدت و یکپارچگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایستادگی پای آراء مردم است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه