افتتاح کمربندی نیمه کاره علی آباد کتول را به حاشیه کشاند+تصاویر

زرین نامه: با گذشت کمتر از 10 روز از زمان بازگشایی کمربندی جدید ناقص و نیمه کاره علی آبادکتول و عدم مدیریت صحیح در بازگشایی این جاده از سوی مسولان اجرایی، علی آباد کتول کاملا خلوت شده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، بسیاری از بازاریان و هتلداران این شهر 70هزار نفری گلستان اعتراض خود را به رحمت اله نوروزی نماینده مجلس ارایه دادند تا ایشان مشکل حاشیه قرار گرفتن شهر را حل کند.

به دنبال این اعتراضات، نوروزی هم انتقاد شدید خود را از بازگشایی ناقص و غیراستاندارد کمربندی جدید علی آباد کتول که علاوه بر به حاشیه انداختن این شهر، متاسفانه جان مسافران و شهروندان را نیز به خطر انداخته است را به وزیر راه و شهر سازی اعلام کرد.

اما انتظار این بود که مسئولان اجرایی از قبل اقدام عملی می کردند و جلوی این خطر را می گرفتند.

درحال حاضر این شهر عملا از رونق افتاده و به حاشیه رفته است که باید در ادامه اصلاح مسیر و تکمیل این پروژه ملی، بگونه ای برنامه ریزی شود تا قدری از مظلومیت آن کاسته شود.

بر اساس اعلام برخی کسبه سال گذشته آتلیه های عکس تا 5 فروردین روزانه بیش از 200 حلقه فیلم خام می فروختند اما این روزها تنها به 5 حلقه رسیده است.

جایگاه سی ان جی علی آباد در سال مشابه قبل در این ایام روزانه 80 میلیون ریال کاسب بود که به 20 میلیون ریال کاهش پیدا کرده است.

همچنین مسافران منطقه گردشگری کبودوال به نصف کاهش یافته است و هتل ها خلوت شده اند و دستفروشان درآمدی عایدشان نمی شود.

این روزها مسافران در شهر فاضل آباد و در حاشیه کمربندی جدید توقف کرده، عکس یادگاری می گیرند و از دور با علی آباد خداحافظی می کنند.

مردم این شهرستان به خصوص قدیمی ترها در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشتند: عادلانه نیست رونق شهری با غنای تاریخی و طبیعی علی آباد کتول، به علت کم توجهی برخی مدیران کاهش یابد.

مردم علی آباد کتول از مسئولین، خواستار بررسی هرچه سریعتر مشکل کمربندی علی آباد کتول قبل از فراموشی این شهر، شدند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه