جشن هایی که باعث نارضایتی و رویگردانی مردم می شود!

زرین نامه: قرار است در روز پنجشنبه جشن 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی با هزینه های هنگفتی که از جیب بیت المال می رود برگزار کنند تا رغبت مردم به سمت کاندیدای دولت که مشایی می باشد بیشتر شود.

به گزارش زرین نامه؛ یکی از دلایلی که باعث رویگردانی مردم ایران از رژیم پهلوی شده بود برگزاری جشن هایی با هزینه های هنگفت بدون توجه به وضعیت مردم بود در حالیکه بسیاری از مردم در اقصی نقاط کشور در شرایط اسفناکی زندگی می کردند.

با روی کار آمدن جمهوری اسلامی و ایجاد سبک زندگی اسلامی مردم طبقه متوسط و پایین به زندگی امیدوار شدند و و هر یک از دولتهایی که در جمهوری اسلامی روی کار آمدند به اقشار محروم توجهی خاص داشتند و سعی می کردند با پرهیز از اسراف و هزینه های اضافی مانند همایش ها و جشن های اضافی ، سود حاصل از این کار را صرف ساختن و آبادانی و رسیدگی به قشرهای ضعیف جامعه نمایند.

دولت احمدی نژاد هم با همین رویکرد در طبقات محروم جای باز کرد و با گفتمان اصولگرایی در دل مردم قرار گرفت و با رویکردی مردم محور در 4 سال اول ریاست جمهوری توانست کارنامه قابل قبولی ارائه دهد که ثمره آن رای 24 میلیونی برای دومین دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بود .

اما در چهار سال دوم دولت احمدی نژاد رویکرد به بازیهای سیاسی و انحراف از گفتمان اصولگرایی باعث شد تا خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود تا اینکه در وضعیت فعلی تورم بالای 30 درصد مردم را از لحاظ اقتصادی در وضعیت خطرناکی قرار داده است.

نکته مهم اینکه محمود احمدی نزاد به طور محسوسی در حلقه انحرافی گرفتار شده و حتی حاضر شده در همایش ها و برنامه های دولت از اسفندیار رحیم مشایی رئیس جریان انحرافی به عنوان کاندیدای دولت در انتخابات آتی نام ببرد .

به همین خاطر به بهانه تجلیل از دست اندر کاران سفرهای نوروزی به دنبال تدارک کارناوال تبلیغاتی برای رحیم مشایی می باشند . به همین روی قرار است در روز پنجشنبه جشن 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی با هزینه های هنگفتی که از جیب بیت المال می رود برگزار کنند تا رغبت مردم به سمت کاندیدای دولت که مشایی می باشد بیشتر شود.

واقعا شاید برای برخی از مردم که احمدی نژاد مردمی را باور کرده بودند و توانست با توزیع پول نقد بین مردم جایگاه مهمی در دل آنها باز کند، امروز در چنبره جریان انحرافی گرفتار شود و بخواهد چنین جشن هایی با این هزینه های هنگفت بر ملت ایران تحمیل کند.

ملتی که در طی همین چند روز گوجه را کیلویی 5000 تومان ، فلفل دلمه ای را 4000 تومان، موز را 8000 تومان ، پرتقال را 4000 تومان می خرند و بزارای که هیچ وقت رنگ تثبیت را به خود ندیده و باعث نارضایتی مردم شده است.

اما مردم ایران به علت علاقه ای که به اسلام و میهن دارند در راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر از قبل شرکت کردند و در تمامی عرصه ها نیز حضوری فعال دارند و انتظار داشتند دولت به دغدغه های آنان پاسخ درستی دهد اما شایسته نبود در این اوضاع اقتصادی بد که مردم نیازمند کمک های دولت می باشندمیلیاردها تومان صرف برگزاری این جشن شود.

از طرفی زلزله اخیر در مناطقی از جنوب کشورمان باعث شده تا سیل انتقادات به مسئولان برگزاری این جشن بالا برود چرا که همگان باور دارند در این مقطع فعلی باید دولت بجای برگزاری این جشن به کمک این نیازمندان و زلزله زدگان بشتابد .چه اینکه هنوز داغ زلزله آذربایجان بر دل بسیاری از هموطنان مانده و در این خطه هم زلزله زده هایی هستند که نیاز به کمک دارند.

امیدواریم دولت محمود احمدی نژاد که می توانست همواره مردمی بماند و در دل و یاد مردم نام نیکی از خود به یادگار بگذارد بیش از این دل مردم و دلسوزان نظام را نرنجاند و با برگزاری چنین جشن هایی خون به دل اسلام و مسلمین نکند و باعث رویگردانی مردم از جریان اصولگرایی نشود.

نویسنده : فرامرز گلستانی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه