خمینی عزیز انقلابت را در نبودنت نیز حفظ خواهیم کرد

زرین نامه: گویی روح رهبر کبیر ما، پس از انجام یک ماموریت الهی که همان تاسیس حکومت اسلامی می باشد، به خدا بازگشته است.

گویی تنها برای نجات ما به این دنیا آمد و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت و اتمام جنگ و سر و سامان دادن اوضاع اساسی کشور، ما را ترک کرد تا خود به تنهایی آموزه های ایشان را در مسیر رشد، شکوفایی، عزت و استقلال را برای ظهور امام زمان (عج) تمرین کنیم.

و من با خود فکر می کنم ما ایرانیان چه سعادتمندان عالمیم که ائمه (ع) به ما توجه دارند و در احادیث خود ما را مورد تمجید قرار داده اند و امید خود برای ظهور دانسته اند....

و خمینی عزیز ما نیز ایران را برای تحول و بنای حکومت اسلامی انتخاب نمود.....

و با رفتنش زمین را از جسمش غنی کرد و آسمان را از روحش

و اما

و اما کشور ما را از عدم حضورش گدای حضور کرد و قلب ما را غمناک از نبودنش .....

ای کاش بودی امام من که ببینی مردمت همچنان بر آرمان های تو پایبندند

جانشینت امام خامنه ای نیز به امانتی که به ایشان سپردی پایبند است

و اما تنها....

برخی از از کوته نظران به اصطلاح روشنفکر با فرا رسیدن سن کهولتشان، قامتش لرزان شده و تفکراتشان چروکیده است که از برخی آرمان های تو برگشته اند.

اما امام ما، امام مهربان و بصیر و هوشیار ما مطمئن باش مردمان این دیار و جانشینی که با تمام اندوخته ها و آموزه هایت برای ما انتخاب کردی از انقلاب تو پاسداری خواهیم کرد، زیرا معتقدیم تو از بنای این انقلاب هدف داشتی و هدفت زمینه سازی ظهور بوده است.

ما به یک اصل معتقدیم.....

معتقدیم که قبل از تاسیس حکومت اسلامی، عدم همراهی با نظام اسلامی مشکلی بر ما مترتب نمی شد ولی امروز وضعیت متفاوت است.....

امروز ما حکومت اسلامی را تشکیل داده ایم و موظف به حفظ آن هستیم زیرا در غیر اینصورت وضعیتی مشابه همراهان حضرت موسی که بعد از طی مراحل تاسیس حکومت اسلامی آن را رد کردند، دچار خواهیم شد.

و ما آن روزگار تلخ را نمی خواهیم و نمی پسنیدم برای مردمی که آوازه غیرت و قدرت و اقتدار و وفاداریشان به حکومت اسلامی در دنیا معروف می باشد و چشم و امید مستمندان است و کشورهای جهان را از عطر خوش اسلامش بیدار نموده است.

نویسنده: مهتاب محمدی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه