نماینده علی آباد کتول خواستار تجهیز بیمارستان بقیه الله الاعظم شد

زرین نامه: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از خواستار تجهیز و تامین نیروی بیمارستان بقیه الله الاعظم این شهرستان از رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان علی آباد کتول با حضور دکتر تقی ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به جمعیت شهرستان علی آباد کتول به عنوان سومین شهرستان استان گلستان گفت: متاسفانه بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول با وجود نوساز بودن تجهیزات کافی برای درمان بیماران را ندارد.

وی ضمن قدر دانی از حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در شهرستان علی آباد کتول و بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی را حق مردم در تمام استان دانسته، اظهار داشت: بعضی از تجهیزات بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول دارای عمری طولانی بوده و نیازمند تعویض است.

نوروزی با اشاره به مشکلات کمبود نیروی متخصص در بیمارستان شهرستان علی آباد کتول و مشکلات شهروندان تصریح کرد: کمبود نیروی متخصص یک ضعف و موجب خروج بیمار از شهرستان می شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در خصوص تجهیزات بیمارستان گفت: از مدت ها قبل قول تجهیز بیمارستان بقیه الله الاعظم به تست ورزش، اکو، رادیولوژی و سی تی اسکن داده شده که هنوز هیچ یک از این تجهیزات وارد شهرستان نشده است.

وی در پایان گفت: باید مراقب باشیم بیماران به غیر از تحمل رنج بیماری رنج مشکلات ناشی از تجهیزات و نیروی متخصص را احساس نکنند که این موضوع نیازمند همکاری و توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه